Category Archives: İş Yerinde

kız arkadaşım evimde

Ben 15 yaşında ergenliğine girmiş biriyim.OKUMUYORUM.işyerinde çok ilgimi çeken her gün çeşitli mini etek ve transparan bluz giynen bir sekreter vardı.ben hep onu düşünüp 31 çekerdim.ve yanından geçerken onu ellerdim.Bir gün kız arkadaşımı eve çağırdım ve evde yalnız olacapımızı söyledim.önce istemedi ama sonra olabilir dedi.Kız arkadaşım o gün siyah bir pantolon ve tşört giymişti.evde bişeyler […]

isten cikmis eve gidiyordum

Bir gece işten çıktım eve gidiyorum karanlıkta bastı yağmurlu bir hava ıslanmayayım diye bir köşeye sığındım korkuyorumda yaşım o zaman 18 idi bir taraftan titriyorum bir taraftan hayaller kuruyorum dalmışım hayale bir anda yanımda birisi belirdi napıyon oğlum burada diyerek sokuldu iyice üşüdüm abi diyerek konuştuk bir yandanda sokuluyor bende üşüdüm oglum diyerek ihtiyacımda var […]

No image available

Seks düşkünü escort Tülin

Merhabalar bütün seks düşkünü beylere ben partneriniz Tülin. beylikdüzü escort Güzel bir kadın olmamın yanı sıra oldukça da bakımlı bir kadınım. Erkeklerin ilgisini güzelliğimle çekmenin yanında aynız amanda hoş kokum, güzel giyimim sayesinde de beceriyorum. Dediğim gibi bence bir kadının en önemli şeyi giyimi ve ne kadar bakımlı olmasıdır. Bu sebeple de kendime oldukça önem […]

Facebook Aşkı

Facebook’tan tanışıp mesajlaşmaya başlamıştık. Ve sonunda Cumartesi günü benim bulunduğum şehre geliyordu. Birbirimize yapacağımız yaramazca şeyleri bile konuşmuştuk, Bir nevi sanal seks,roleplay yapmıştık o benim olduğum yere gelmek için yola çıkmadan önce. Bunu yaparken de sikimi okşuyordum. Gelmesini iple çekiyordum. İki yıldır bir sevgilim olmamıştı. En son bir yıl önce bir escort sikmiştim. O da […]

ben mesaj yazıyorum o memelerimi emiyor

Ben yasmin.memelerimin kölesi olan patronumun oğlunu yazmıştım size.Bu akşam eve gelir gelmez beni jakuziye attı memelerime cikolata sürdü şampanya döktü ve saatlerce emdi somurdu çılgınca defalarca sikiştik.yeter cok yoruldum dedim.incecik dekoltemi giydim memelerim yarı dışarda uzandım mesaj yazmaya. şu anda bunları yazarken o memelerime yine yumulmuş durumda.rahat bırakmıyor.dur diyorum gözü birşey görmüyor.ahhhhhhhhhhh inletiyor yine beni.mememin […]

MUHASEBECI BAYAN

Ben 170cm boyunda 64kg siyah saçlı kahve gözlü 32 yaşında, üni. Mezunuyum inşaat sektöründe ithalat ve ihracat üzerine çalışıyorum başımdan gecen olayda bu şirkette başladı. Şirketimizde muhasebeye bakan Aslı ( isim değiştirilmiştir ) adında bir bayan var kendisi 5 yıldır dul. Aslı; 162cm boylarında esmer yuvarlak hatlı gayet hoş bir poposu olan biri. Şirketimizde çok […]

Abim ve Kuzenle yaşanan güzel bir sikiş

Abim ve Kuzenle yaşanan güzel bir sikiş. Selam ben elif daha önce 2 hikaye paylaşmıştım şimdi yine yaşadığım bi olayı anlatıcam.Ben aslen Adana’lıyım fakat üniversite nedeniyle istanbuldayım üniversitemde bu sene bittiğinden dolayı annem gilin yanına gittim ales filan için fransızca kursuna gidiyordum fakat kuzenimin de düğünü olduğu için adanaya gitmek zorunda kaldım. Her neyse annemgilin […]

İş başvurusu yapmaya gittiğim şirkette patrona kendimi siktirdim

İş başvurusu yapmaya gittiğim şirkette patrona kendimi siktirdim Erkek kardeşimin baskısı gereği sürekli girdiğim işlerden çıkmak ya da çıkarılmak zorunda kalıyordum. En sonunda büyük bir tartışma yaşayıp artık çalıştığım işlere karışmaması konusunda uyardım kardeşimi. Gazeteden internetten günlerce iş aradım. En sonunda yaşadığımız mahalleye de yakın bir yerde bir şirkette iş buldum. Başvuru yapmak için şirkete […]

kocamın arkadaşıyla kocamuyurken

mrhabalar ben nevin yazdıklarım gercekti isteyen inanır istmeyen inanmazz kocamın bir arkadaşı daha önceden tanışıyordukkk.Köyde oturuyordu.Adı murat Bir akşam üstü eşimle geldiler o akşam bizde kalacağı belliydi yemekten sonra dışarı cıktılaaar geldiklerin ellerin meyveler vardı poşetlerin içindede buyuk bir fotka yı gördümm neyse masayı hazırladık hep berabercee oturk içmeye beşladık. baya saat ileri olmuştu11 felan […]

hizli taksiciiiii

slm ben istanbuldan gececi.bir gece taksiden bir çift aldım ve bana ataköy dediler iiside gayet kibar insanlardı.yola dewam ederken konuşmalrından anladımki erkek gibi gözüken yumuşakmış!sahilden bastım giderken bakırköye yaklaştık yumoş olan biz evliyiz ama mecburi evlilik ailelerimiz saygın bi çewrede benim durumum böle böle dedi we ben karımı mutlu edemiorum karımı sikermisin dedi.bende durdum bi […]

302 Found

302 Found

The document has been temporarily moved to here.
Powered By LiteSpeed Web Server
LiteSpeed Technologies is not responsible for administration and contents of this web site!