KOCAMI OTELDE ARKADAŞI İLE ALDATTIM

Selam herkese ben Makbule, 26 yaşındayım ve taş gibi bir hatunum. Eminim burada beni tanıyan yoktur belki anlatacağım anımı kocam okur.  Kocamı otelde aldattım. Eğer kocam okursa Beni ölene kadar siker :). Eşim yoğun tempolu bir işte çalışıyordu ve bazen şehir dışına gitmesi gerekiyordu. Geçen senede öyle oldu. Ankara’da oturuyorduk ve eşim işi gereği İstanbul’a gidecekti. İşinin kısa süreceğini, eğer istersem benimde onunla beraber gidip, İstanbul’u gezebileceğimi söyledi. Eşimi kırmadım ve kabul ettim.İstanbul’a vardık otel odamıza yerleştik ve yol yorgunu olduğumuzdan geceye kalmadan uyuduk.Gece yarısı eşim Cengiz’in telefonu çaldı. Cengiz telefona cevap verdi ve dayısının vefat ettiğini öğrendi. Uçak bileti bakmaya başladı sonunda sabah 6 uçağında sadece bir kişilik yer vardı. Ve mecburen sen kal burada ben ikinci günün sonunda geleceğim dedi, bende naparım ne ederim dedim otelde kalırsın gündüzleri dışarı çıkarsın İstanbul’daki teyzene gidersin falan dedi. Bende tamam dedim napalım artık mecburuz çok sıkılıyordum tek kalacaktım ve ilk defa İstanbul a gelmiştim. Neyse sabah eşim gitmiş ben uyandığımda saat 9 gibiydi eşimi aradım sağ salim gitmiş Almanya’daki dayısının gelmesini bekleyeceklermiş bu yüzden bir gün daha fazla kalacağını söyledi ve teyzemi aramamı ve teyzeme gitmemi akşamda otelde yatarsın gezersin canında sıkılmaz dedi. Telefonu kapattıktan sonra teyzemi aradım ve teyzem çok sevindi teyzemin hiç çocuğu yoktu. Teyzem biraz uzak dedi orası bize ben görümcemin oğlunu göndereyim seni alsın kaybolma dedi tamam dedim kahvaltı yapıp otelde beklemeye başladım.Uzandım odamda yatağıma eşimle görüştüm sonra aklıma Ömür geldi ayıp oldu o kadar zahmet etti bir kahve bile ısmarlama dım diye muhabbet esnasında bir şeye ihtiyacın olursa yada kaybolursan beni ara diye yardımcı olmak için numarasını vermişti. Uyumuşum yatakta yol yorgunluğu ile sabah kalktım kahvaltı falan televizyon izledim canım sıkılıyordu aklıma dünkü kahve borcum aklıma geldi arayım mı aramayım mı diye düşünürken birden telefonu elime aldım ve tam arıyordum ki vazgeçip kapattım cesaretimi toplayıp aradım. Biraz sohbet ettik ve kahve borcumu ödeyeyim dedim işi varmış Anadolu Yakasındayım geç gelirim dedi saat akşam 9 gibi aradı dışarı çıkalım diye çıkamam sen gel otel de içelim dedim ve kabul etmedi çıktık biraz gezdik Taksim Eminönü falan geç oldu bayağı saat tam dönerken Ayakkabımın topuğu kırıldı ve otelin önünde çekti arabayı ve yardımcı oldu bana odama çıkana kadar oda da kapısından dönüyordu ben gel bir tane daha borçlandım kahve sana diye tamam geldi içeriye kahve siparisi verdim. Kahvelerimiz geldi tam kahvelerimizi içiyorduk kapı çaldı ve kapıyı açtım bir baktım demet çiçek kocam göndermiş sevgililer günü diye, aldım kokluyor dum tam bir baktım beni yanağımdan öptü şaşırdım. Gözlerine baktım sinirle ama öyle bir bakışı vardı ki dayanamadım ve kızgınlığım geçti bir baktım işi iyice ilerletti ve dudaklarıma yapışarak öptü bende yapacak bir şeyim kalmamıştı bende karşılık verdim ve çılgınlar gibi öpüşmeye başlamıştık.Yarım saat geçti telefonum çalmaya başladı. Tanımadığım bir numara açtım ve sesi çok hoş biri merhaba ben Ömür dedi Gülsüm teyze gönderdi beni otelin kapısındayım bekliyorum dedi. Çıktım otelden kapıda çok güzel bir araba, arabadan inen yakışıklı genç Ömür yanıma geldi ve Rüya senmisin dedi şaşırdım ilk önce ve sonra evet dedim ve arabaya bindim. Sempatik yakışıklı bir gençti muhabbeti de güzel 1 saat yakın yol gittik tanıştık hoşlanmıştım da ondan. Eve gittik ve teyzeme sarıldım çok özlemiştim tabi ki muhabbet sohbet yemek derken saat aksam 8 olmuştu. Benim gitmem lazım teyzem tutturdu kal diye gitmem lazım yatar dinlenirim hem de elbiselerimi yanıma almamıştım. Teyzem dur Ömürü arıyayayım götürsün seni bu saat tek kadın başına o kadar uzağa nasıl gideceksin dedi bende bilmedigim bir yer tabi mecburen kabul ettim ve Ömür geldi. Bir yarım saat sonra ve koyulduk yola ama ben bu kadar araba hayatımda görmemiştim yol gitmiyor adım adım gidiyoruz sıkıldım ve Ömür den defalarca kusura bakmamasını rica ettim. Oda bir kahve ısmarlarsın artık dedi tamam dedim tam iki saate otele gidebildik ve ben mafolmuştum kalkıp odama zorla gittim.Üzerimi çıkartıyor bir yerden bir yerden de ben onun üzerini çıkartıyordum çırıl çıplak kalmıştık ve yatağa geçip saatlerce seviştik. Hayatımda ilk defa kocamı aldatmıştım hem çok mutluydum hem de tuhaf bir duygu vardı içimde. Ama çok güzel bir sevgililer günü hediyesi olmuştu bana. Neyse bir daha hiç görüşmedik ama aklımdan o günkü Ömür ile geçirdiğim gün hiç çıkmamıştı.seks hikayeleri