Dayımın iri göğüslü seksi kızınıda siktim

Dayımın iri göğüslü seksi kızınıda siktim.
Merhaba ensest hikaye okurları ve severleri,  sizlere özel bir seks hikayemi anlatmak istedim. Ben bayanların ilgisini çeken bir erkeğim . Bu güne kadar komşumun kızları,anneleriyle pek çok kez birlikte oldum.benim
hikayem. Geçenlerde dayımın kızıyla yengem bir haftalığına bize tatile geldiler. Dayımın kızı da çok güzel ,iri göğüslü dolgun kalçalı bir afet.her zaman onu sikmeyi hayal ederdim. O gün onları dolaştırdıktan sonra eve geldik.çok yorulmuştuk.herkes duş aldıktan sonra yemek yedik.televizyon derken vakit epey olmuştu. Bizim ev iki odalı olduğu için onlarla aynı odada yatmak zorunda kalmıştım. Onlar kanepeye ben ise yer yatağında yatmak durumunda kaldım.herkes uyumuş ben ise kanepede yatan dayımın kızını düşünerek mastürbasyon yapıyordum.
Daha fazla dayanamayıp kalktım ve onun yanına sokuldum. İlk başta elimi yorganın altına yavaş yavaş sokup bacaklarını okşuyordum. Baktım ses kıpırdama yok yukarı kalçalarına doğru okşayarak ilerliyordum.bir ara bana uykusunun derin olduğunu söylemişti. Top atsalar uyanmaz mış. Bu aklıma geldi. İyice cesaretlenmiştim.kalçalarını hamur yoğurur gibi yoğuruyordum. Bir ara uyanır gibi oldu ama uyanmamıştı. Yorganı üstünden alarak işimi kolaylaştırdım. Kuzu gibi yatıyordu.üstündeki eşortman altını yavaş yavaş çıkartım. İçine kilot giymemişti .
Kıllı amı karşımda duruyordu. Amını okşuyor yalıyordum. Bir ara bacaklarını oynatmaya başladı ve elleriyle şaçlarımı okşamaya başladı. Anladım ki uyumuyordu.bacaklarını ayırıp sessizce Gökhan daha iyi yala dedi.bende durur muyum amcığını emercesine yalıyordum yılan gibi kıvrılıyordu.bir ara ayağa kalkarak eşortman üstünü ve süt yenini çıkartarak yeter sik beni
diyerek yatağa uzandı. Hemen dudaklarına yapıştım.vantuz gibi emiyor göğüslerini var gücümle sıkıyordum.sikini yalamak istiyorum dedi.hemen yarrağı ağzına soktum.öyle yalıyordu ki neredeyse ağzına boşalacaktım. Karşımda domaldı ve hadi sik beni artık dayanamıyorum sik diye yalvarıyordu.bağırma annen uyanacak görecek dedim .annem umrumda değil uyanırsa
uyansın diye fısıldıyordu.
Tamam dedim ve yarrağı götüne dayadım. Götüm den değil amcığıma sok dedi .bakireliğini bozmaktan korkuyordum.sen bakiresin olmaz dedim. sonra başımıza iş alırız dedim.ben bir yolunu bulurum sen ne duruyorsun sik artık sik diyordu. Dayanacak gücüm kalmamıştı. Yarrağın kafasını tükürükleyip yavaş yavaş amcığından içeri doğru yılan gibi kayıyordum. Birden ağzını kapatarak üstüne yükleni verdim. Yarrağımı köküne kadar sokmuştum. Amcığın dan kan gelmeye başladı.ben soktukça inim inim inliyor zevkten sırtımı tırmalıyordu,birden ben geliyorum hadi sende acele et diye seslendi. İkimiz birden gelmiştik.biraz dinlendikten sonra bu olanların aramızda kalmasını söyledi ve hiç birşey olmamış gibi yattıve uyudu. Ben ise hala onu bir kere daha sikmek istiyordum. Aklım da bu sefer yengem vardı. O nada aynı şeyleri yapmak istiyordum ama olmadı.sabah olduğunda her şey normal sanki hiç birşey olmamış gibiydi. bu olaydan sonra her
geldiğinde sikiyordum…bunu hiç unutmayacağım

iri iri lop lop geriye dogru cikik dolgun karpuz gibi kalcalar

Iri iri, lop lop, geriye dogru cıkık, dolgun, karpuz gibi kalçalar… Selam ben Bosalmaz Mirry Hikayem Taciz Mekanımız olan BELEDiYE OTOBUSLERiNDEN BiRiNDE YASANMISTIR.. Kısaca kendimi tarif edeyim;n 1.83 boyunda 69 kilo, esmer uzun saçlı yakışıklı biriyim! Arkadaşlar “-iSTANBUL`DA ERDAL ACAR, SEFAKOY`DE MURAT ÇAKAR” derler… hikayemize dönelim! Ailemin yazlıkta oldugu gunlerden biriydi, gece eve karı atamamıs olmanın verdigi stres sabah yuzume yansıyordu! Evden cıktım ve duraga dogru yurumeye basladım, uyanalı 30-40 dk olmustu ve bizim kücük hala kalkıktı… Duraga geldim bi baktım kadının biri bacak bacak ustune atmıs beni süzüyo! ama hatunu görseniz dehsete dusersiniz 30 lu yaslarda Sarı saclı renkli gozlu muthis bi canlı… Tam sigaramı cıkartırken, otobüs geldi ve herkes dolusmaya basladı ama bizim hatun tam karizmaydı. Herkes bindikten sonra yavasca ayaga kalktı ve yavas adımlarla otobuse yurumeye basladı. Bende ondan yavas adımlarla otobuse ilerliyordum! Otobuse bindi ve pesinden ben bindim… Otobus ilerlemeye baslarken pic kurusunun biri hatuna yer verdi o da oturdu! Ama o otururken ona öyle ters bir bakısım vardı ki; kadın o ha falan oldu, sanki sevgilisi ya da kocasiydim! Yolumuz yaklaşık 1 saat sürecekti! Ama bende moral 0`dı. yaw o hatuna yer verilirmi hiç bırakında söyle bi elimizden gecirelim diye mırıldanıyodum ve bunları yanımdaki bi-iki genc cocuk duyup gulumsemisti… kadınla kesismemiz devam ediyodu ama ne kesisme bi öpucuk gondermedigi kalmıstı orospunun! Bu arada duraklardan birinde otobuse cok yaslı bi adam bindi kadın ona yer verme bahanesiyle yerinden kalktı, adamcagız oturdu. hatunun arkası bana dönüktü! O anda brezilian cut string denilen o hayal ötesi müthis kilodunun izlerini kot eteginin uzerinde farkettim! Vücudumun kimyası bi anda degismis, kendimi kaybetmistim! O hatunu yanıma dogru almam lazımdı ama ne yapmalıydım? Yanına gidip, kulagına -Bayan orada haddinden fazla sıkıstınız boyle gelin isterseniz deyiverdim! -Ya hic sorma sagol dedi ve arkası bana dönük pozisyonunu aldı! Simdi is bana dusuyordu; O iri iri lop lop geriye dogru cıkık karpuz gibi kalcalarına dogru elimi uzatmaya basladım, nefes alıslarım cok hızlanmıstı ve ilk tepkisini cok merak ediyordum! Yavasça oksamak yerine Hoyratça avuçladım! Tepkisi aynen söyle oldu: -ya bu avcılarda yine trafik varmıdır aceba, gerçi benim acelem yok bu otobüste yarın sabaha kadar bu vaziyette kalmaya razıyım! Cok rahatlamıstım! o anda “-naapıyon lan göt” dedigini düsünsenize! Neyseki bizimkisi tam motor cıktı, Eteginin altından parmagımı AM denilen o mubarek organa sokmaya baslamıstım! Basını arkaya dogru yaslamıs, nefes almıyo resmen hırlıyordu… Benim ayaklarım yerden kesilmisti, Bosalmaz Mirry bosalmak uzereydi hayatımda almadıgım bi tad alıyordum o ise elini kumas pantolonun fermuarında iceriye atmıs! Küçügün üzerindeki zevk sularına parmagını degdirip agzına goturuyordu! Ben öne dogru biraz daha egildim boynunu yalamaya basladım b yandan da amcıgını parmaklıyordum… Kadın zangır zangır titreyerek orgazm oldu ta bi bendeniz yine bu kadar kısa sürede bosalamadım! Beni isyerine cagirdi ve “-orada devam ederiz” dedi ama isim oldugundan reddettim… Telefon numaralarımızı aldık Her gun defalarca konusuyoruz ama henüz ikimizinde bos oldugu bir anı yakalayamadık! Umarım uzun sürmez cunku onun o iri iri lop lop geriye dogru cıkık karpuz gibi kalçalarını cok özledim… Saygılarımla

mayosunun ıçinde oldukça ıri bir şey

Tekrar merhaba canlarım . ilk yaşadığım o güzel anımı sizlerle paylaşmak beni çok mutlu etti. sanki kendimi sizin tarafınızdan seyrediliyormuşum gibi hissettim.size bir anımı daha göndererek aynı zevki tekrar yaşamak istedim. bundan birkaç sene önce bir firmanın bayiler toplantısına gitmiştim    otel istanbul dışında ve terkös gölü yakınında bir yerdeydi kış mevsimiydi ve çok tenhaydı toplantı için bir gece kalınacaktı toplantı bitti ve benim oldukça stresli bir dönemimdi ortamın sakinliğinden çok keyif aldım ve bir gece daha fazladan kalmaya karar verdim    toplantı bittiği için tanıdığım her kez otelden ayrıldı. öğleden sonra odamda biraz kitap okuduktan sonra otelin fitness center`ına gittim bir seans sauna yaptıktan sonra otelin küçük sayılacak kapalı havuz tarafına geçtim kimseler yoktu keyifle yüzdüm uzunca bir müddet ve dinlenmek için bir şezlonga uzandım kısa bir süre sonra kapı açıldı ve 40 yaşlarında birisi girdi içeriye.girer girmez mayosunun önündeki    kabarıklık dikkatimi çekti epey iri bir şey olmalıydı o mayonun içinde, yanlız sanıyorum normalden biraz fazlaca gözüm takılmış ki gözlerimi o iri kabarıklıktan alıp adamın yüzüne baktığımda adam hafif bir tebessümle bana bakıyordu birden gözlerimi kaçırdım havuzun tam karşı sırasında (yani tam benim karşımda) gitti şezlonga uzandı yanlız öyle bir uzandı ki önündeki kabarıklık daha bir belirgin bana bakmaya başladı    merhaba kimseler yokmuş dedi evet haklısınız güzel bir tenhalık dedim otelde mi kalıyorsunuz dedi evet sadece havuza girmek için biraz    uzak bir yer dedim gülüştük ve diyalog başladı bu arada benim bir gözüm adamın önünde o da bunun çok farkında    ve o minik tebessümü hep yüzünde artık ben ilgiyle alenen .    bakmaya başladığımda o da bana bakarak mayosunun üzerinden hafifçe bir iki kez sikini sıvazladı bende bunun üzerine havuza girmek üzere ayağa kalktım ona arkamı dönerek mayomu biraz daha yukarı çektim    (düzeltiyormuş gibi) böylece zaten kalçalarımı tam örtemeyen dar mayom kalçalarımın arasına biraz daha girdi yine arkam ona dönük şezlongdaki .    havluyu düzeltmek için eğildim kalçalarımı iyice görmesini sağladım ve havuza girdim su güzel mi dedi, muhteşem dedim o da girdi    biraz kulaçladıktan sonra yanıma geldi havadan sudan kesik kesik konuşmalarımızla birlikte hafifçe salınarak ayaklarını ayaklarıma değdirdi ben uzaklaşmayınca bir iki kez daha yineledi bende suyla oynaşıyor gibi yapıp kalçalarımın birini kasığının kenarına değdirdim sanıyorum sizde yalnızsınız benim gibi bu    aksam değip sertleşmiş olan penisini hafifçe sol kalçama yasladı zaten heyecandan titreyen sesimle ve al al olmus yüzümle oldukça kısık çıkabilen sesimle evet diyebildim isterseniz odamda bir şeyler içelim dedi ben yine aynı tonda olur diyebildim otelin bornozlarını giyip asansörle    doğruca odasına gittik çok çabuk bir duş aldı ve banyoyu bana bıraktı bende aynı hızla aldım ama hep aklımda o fazla büyük kabarıklık vardı (gerçekten siki çok mu büyüktü acaba olsun en kötü ihtimalle oral yaparım düşüncesiyle rahatlayarak) aynı onun gibi bir havlu sardım belime ve çıktım giyinmemişti ve havlu hala belindeydi ama önünde oldukça iri bir şey yukarıya doğru çadırı kurmuş bana bakıyordu ne içebileceğimi sordu ve mini barı açıp içkileri alıp tam doğrulacağı anda havlu açıldı ve    düştü ( bunu bilerek yaptı) iki elinde de içkiler ve gerçekten kocaman bir azman bana bakıyorlardı wauw demişim bu nedir böyle gülümseyerek beğendin mi dedi ne yalan söyleyeyim çok etkilenmiştim fazla büyük dedim içkimi vermek için    oturduğum yere geldiğinde o mantar kafalı koca azman tam burnumun dibindeydi dayanamadım ve ıslak büyük bir öpücük kondurdum başına, hiç çekilmedi bende uzun uzun keyfini çıkara çıkara öptüm yaladım emdim sevdim .ben yaladım durdum