bana yetmiyodu eşim

ben 23 yaşında yeşilgözlü istanbulda oturan birisiyim. Bu siteye ilk girdiğimde çok şaşırdım ama sonra epeyce eylenmeye başladım ve başımdan kardeşimle geçen olayı anlatmaya karar verdim. Kardeşim adı sema. Daha 17 yaşında lise 1`e gidiyor. Annemle babam o gün akraba ziyaretine gitmişlerdi. Bende akşam işten yorgun geldiğim için şortumu giyip spor programlarını izliyordumm. Kardeşim ortalıklarda gözükmüyordu aradan biraz vakit geçtiğinde kapı açıldı ve kardeşim gelmişti. Arkadaşına gittiğini söyledi ve odasına gitti. Saat epeycene ilerlemişti bende biraz porno filmi izlemek için vcd yi açtım. Izledikçe azmıştım. Aklıma birden izlediklerimi kardeşimde uygulamak geliyordu. Neyse aradan biraz vakit geçmiştiki kapı açılmıştı. Benim şort yarıya kadar inmiş vcd açık bi halde yakalamıştı kardeşim. Hementv yi kapadım şotu mu çektim. Utanmıştım. Kardeşim görmemezlikten gelmişti. Mutfakta kıkırdayıp gülüyordu. Sonra kardeşim sema yanıma gelerek abi bende tv izlemek istiyorum dedi. sex hikayesiTamam demiştim. Karşıma oturmuştu. Biraz izledikten sonra yanıma gelmesini söylemiştim. Elimi omzuna atmıştım.. Dayanamıyordum artık ne olursa olsun umrumda değildi. Elimi yavaş yavaş ufak göğüslerine götürmüştüm. Sesini çıkarmıyordu. Sağ göğsü artık avuçlarımın içindeydi. Diyer elimi bacaklarında dolaştırmaya başladım ve elimi pijamanın üstünden amını okşamaya başladım. Bana dönerek abi napıyorsun dedi. Sesini çıkarmamasını söyledim ve yanaklarından öpmeye başladım. Hem okşuyor hemde öpüyordum. Sema abi yapma diyordu. Sen de zevk alacaksın bi sus artık dedim elini şortumun içine sokmuştum acemice okşuyordu. Ayağa kalktım. Şortumu indirip taş gibi sertleşmiş sikimi gören kardeşim utandı. Sema ağzına almanı istiyorum dedim ve ağzına verdim. Çok tatlı yalıyordu. Boşalmamak için zor tutuyordum ve ağzına boşalmıştım. Sıra bendeydi ve eşofmanını indirerek beyaz donu çıkarmıştım. Kilodunuda sıyırmıştım ve yalamaya başladım amını. Okadar ufak amı vardı kı anlatamam size. Daha kıl bile çıkmamıştı. Kardeşim inliyordu. Sonra tekrar sikimi ağzına verdim. Iyice sertleşen sikimi ağzından çıkardım. Semaya seni götünden sikicem merak etme acımicak dedim. Sonra kanepeye doğru domaltıp arkasına geçtim. Sema hiç sesini çıkarmıyor dediklerimi yapıyordu. Sikimi amına sürtmeye başladım. Ufak amı sulanmıştı. Sonra götdeliğine dayadım ilk yüklenişte sokamamıştım. Tekrar denedim yine olmamıştı. Kardeşim dönerek sabunlasana demişti. Çok şaşırmıştım ama hoşuma gitmişti bu sözü. Banyoya gitttim iice sabunladıktan sora götüne yüklendim. Ilk kafası girdiğinde kardeşim çığlık atmıştı ama ben iyice gaza gelip abanıyordum götüne ve sonunda taşşaklarıma kadar girmişti. Gitgellerre başlamıştım kardeşim acıdan ağlıyordu sanki ve sonunda götünün içine boşalmıştım. O gece sabaha kadar kardeşimi sikmiştim. Sema bana abi yerine kocacığım demeye başlamıştı. Bazen ailemin yanında bile dio…

kocamın yanında bana yavşadı korkulu seks deneyimim

Merhaba Mobil Porno Hikayeleri seks okurları.Ben Ayla, 35 yaşında seks esnasında defalarca orgazm olan olay ve kolay doymayan, saatlerce sevişmeyi seven, kocasını çok seven evli bir kadınım. Eşimle hemen hemen her gece saatlerce sevişiyoruz. Her gün seks yapma isteğim oluyor, bunu engelleyemiyorum.. Daha önce hiç grup deneyimi yaşamamıştık ama kocam eşim sürekli porno sitelerinde “eşler”bölümünde hikayeleri okuyarak karısını başka erkeklerle seviştirenler veya eş değiştirerek sevişen çiftlerin hikayelerini okuyarak kuduruyordu. Başka bir zevki de beni telefonda başka erkeklerle konuştururken sikmekti.Bu sadece fantezimizdi asla kendimi başka bir erkeğe vermeyi düşünmezdim,ama Doğan!la tanışıncaya kadar.Doğan,daha önce internette tanıştığı bir çiftle başka bir şehirde birlikte olan, bu anısını saniyesi saniyesine yazarak hikaye sitelerine yolladığı için birçok yeni kişiyle tanışan eşinden boşanmış bir adamdı.Onunla önce telefonda sohbetlere başlayıp, msn de birbirimizi gördük,kısa sürede çok iyi dost olduk ve artık karar vermiştim onun kalın aletini ağzıma almak,emmek, sonra da içime yerleştirmek istiyordum.Kocam zaten çok istiyordu.Güveilir bir insan olduğuna iyice kanaat getirdikten sonra buluşmaya karar verdik. Daha sonra beklenen gün geldi bizi arabayla aldı ve doğruca otele gittik, sanki başka şehirden gelmişiz gibi yapıp, 2 tane oda tuttuk ve odalarımıza yerleştik.Daha sonra telefonlaşarak aynı odada buluştuk. Kocam koltukta ben de yatağın üzerinde oturuyorduk,Kalbim heyecandan çarpıyordu, çok heyecanlıydım,o içeriye girdi, gülümsedi yatakta benim yanıma oturdu, düşünebiliyor musunuz kocamın yanında yatakta başka erkekle birlikteydik, müthiş heyecan verici bir duyguydu. Uzanıp dudaklarımdan öpmeye başladı, uzun süre dudaklarımızı ayıramadık, sanki yıllardır birbirimiz bekliyormuş gibi öpüşüyorduk, beni elleriyle soydu, önce bluzümü, sonra sütyenimi, parçalarcasına çıkarttım, sonra yatağa uzandı bir yandan memelerini öperken eteğimi sıyırıyordu, bembeyaz kar gibi ve balık eti bir vücudum vardır. Siki hemen taş gibi olmuştu, ben de onu soydukça sikinden gözümü ayıramıyordum. Boyu aynı kocamınki kadar fakat kalın beyaz bir aletti. En son kilotunu indirerek aleti serbest bıraktım, ellerimle yarağına dokunduğum an müthişti… O da elini amıma uzattı, sırılsıklamdı, zaten amımın sürekli ıslandığını,sürekli seksi düşündüğümü doyumsuz olduğumu söylemiştim. Kalçalarımı ona dönerek sikini ağzıma aldım, aletin başından süzülen ilk kayganlık sıvılarını dilimle alıyor, sikini ağzıma sokuyor çıkartıyor, bazen de yandan dilimle dondurma yalar gibi yalıyordum,kocam bir ara gözümüze ilişti ,kalakalmıştı heyecandan Doğan bizi seyrederek 31 çekmesini söyledi, o da heyecanından kurtulup, koltukta sikini çıkartarak 31 çekmeye başladı,ben uzun süre aleti yaladım,yalamayı çok severim,Doğan da aynı anda kalçalarımı okşuyoramımı yalıyordu, bir an önce içime girsin istiyordum kendimi zor tutuyordum, Beni çevirerek yatağa bastırdı bacaklarımı araladı ve aleti amcığın önüne yerleştirdi, sanki bir mıknatıs siki içeri giriyordu, alet kendiliğinden kaydı ve içeri girdi, o an müthişti inanılmaz bir durumdu, kocamın yanında beni sikiyordu. Kocamdan farklı olarak Doğan’ın siki çok sıcaktı ateşi amımı kor gibi yakmıştı.Bu kadar sıcak bir sik olabileceğini hiç düşünmemiştim. ikimiz de zevkten ölüyorduk, en dibe girdi,orada bekledi yarrak en dipte içindeyken dudakları dudaklarımda dilini istedim ve dilini vantuz gibi emiyordum. O sırada amımı sıkıp bırakmamı istedi, dediğini yaptım. sikim sanki bir mengeneyle sıkıp bırakıyordum,uzun süre içimde böylece kaldı, daha sonra ritmik olarak hızlı vuruşlar yaptı, bu sırada taşakları iri olduğundan kalçalarıma vuruyor slap şlap diye sesler çıkıyordu.uzunca süre böyle siktikten sonra sikini sadece kafası içeride kalacak şekilde çekti, bir müddet sadece kafasını sokup çıkararak pompaladı,8-10 defa sadece kafasını sokup çıkartıyor sonra tek bir vuruş en dibe yapıyordu,böyle yapınca her vuruşta çığlık atıyordum, ikimiz de çıldıracaktık, en az 3 saat bu şekilde sikiştik ama hala doyamamıştık, ikimizde de büyük açlık vardı, sonra ben sanki onun karısıymışım gibi kocamı da yanımıza yatağa davet etti.Kocam heyecandan tutulmuş kalmıştı, daha sonra anlatıığına göre; önce pişman olmuş, bunu nasıl yapabildiğini kendine sorgulamış,daha sonra karısının tanımadığı bu adamın altımda müthiş zevk aldığını görünce de mutlu olmuş, içinden nereye kadar gidecekse gitsin diyerek seyrediyormuş. Zaten pantalonu çıkarmıştı sadece üstü giyinikti onları da hızla çıkartarak yanımıza geldi, Ben Ayla yani karısı ortada çırılçıplak vaziyette iki tarafında 2 erkek yaraklarını bana dayamış vaziyette bacaklarını benim bacaklarıma sürtüyorlardı. Ben de aletleri ellerimle tutup, okşuyordum. Sanki Doğan benim kocam Ahmet misafirdi, daha sonra sanki kendi karısını misafire sunar gibi benim bacaklarımı ayırarak kocama sundu, kocam yavaşça amcığıma girmeye başladı bacak omuza yapıyordu. Doğan da saçlarımı okşayarak dizlerinmin üzerinde yarağı ağzımna yerleştirdi,müthişti aynı anda bir erkeğin yarağını emiyor diğerini içime alıyordum bir müddet sonra dudaklarımdan öpmeye başladı, kocam öylece bir süre sikti,Doğan dışarıda kalmaktan sıkılmış olacaktı ki,Ahmet ben yine sikmek istiyorum sen nasıl olsa hergün sikiyorsun, karının tadına doyamadım çekil yine ben sikeceğim dedi,kocam ona hak vererek tekrar yan tarafa çekildi.Kocamın yarağı henüz çıkardığı ıslak amcığa tekrar o sıcacık yarağı yerleştirdi. Ten uyuşmamız mükemmeldi , içeriye her girdiğinde sanki yanan bir şömineye su boşaltınca coooozzz etmesi gibiydi, ikincisi de birbirimizi çeken mıknatıs gibiydik,asla birbirimizi bırakamıyorduk, sanki ikimiz tek kişi olmuştuk. Uzun süre bu şekilde neredeyse her poziyonda sikiştik, defalarca orgazm olmuştum,sayısını hatırlayamıyordum daha sonra hayatında hiç bu kadar çok sayıda orgazm olmadığımı ona söyledim.Seviştikten sonra üçümüz birlikte yatakta yattık, sohbet ettik, müthiş bir duyguydu. Daha sonra giyindik ve yemek yemek üzere otelden ayrıldık, bir hafta kendime gelemedim , sanki rüya görmüş gibiydim, içimden iyi ki bunu yaşadım diyordum,hayatım boyunca unutamayacaktım, hayatımın en mutlu günüydü diyebilirim, o da aynı duygular içindeydi, bu inanılmazı yaşamaktı. Kocam beni daha çok seviyordu,çok mutlu olmuştu. Bu olay 1 sene kadar önceydi ve yazdıklarım tamamen eksiksiz olarak yaşandı.Daha sonraki günlerde defalarca birlikte olduk, şu anda da birlikteyiz, istediğim zaman Doğan beni alıp otele götürüyor ve sevişebiliyoruz.Kocamdan sonsuz izinimiz var. Bazen de akşamları üçümüz buluşuyoruz, arabanın arka koltuğunda beni sikerken kocam da ön koltukta bizi seyrederek ve dinleyerek 31 çekiyor.Onu kudurtmak için Ahmet karına yerleştiriyorum, karını sikeyimmi, sikimi çok güzel yalıyor, gibi cümleler kuruyor.Onda ayrıldıktan sonra da evimize giderek sabaha kadar sevişiyoruz.
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Şeker kız escort Edanın bana yaşattıkları

Selam beyler ben İstanbul escortunuz Eda. Yıllardır İstanbul’da escortluk yapmaktayım. Oldukça bakımlı, titiz ve olgun bir escortum. 34 yaşında sarışın,seksi, oldukça göze hitap eden vücut ankara escort hatlarımla tüm beylere hitap ediyorum. 1 67 boyunda ve 56 kiloyum. Büyük göğüslere ve dolgun kalçalara sahibim.Sizlerin geldiğinize pişman olmaması ve yanımdan son derece memnun ve tatmin olmuş olarak ayrılmanız için elimden gelen herşeyi yapmaya hazır bir İstanbul escortuyum.Elimden gelenin eryaman escort en iyisini yapmak, zevki iliklerinize kadar yaşatmak için sizlerden gelen telefonları sabırsızlıkla beklemekteyim.Benimle birlikte sımsıcak, ateşli duygusal dakikalar isterseniz sizlere bir telefon kadar yakınınızda olduğumu biliyorsunuz öyle değil mi?Ben oldukça titiz, bakımlı, kendini bilen bir İstanbul escortuyum. Müşterilerimden de aynı hassasiyeti aynı titizliği ve aynı bakımı beklemekteyim.Sağlığıma oldukça dikkat eden bir bayanım. Kondomsuz ilişkiye girmiyorum malesef. Vücudumun ankara rus escort heryerine boşalma imkanı sunuyorum sizlere. Bütün fantezilere açığım.Kimseye anlatamadığınız fantezilerinizi benimle birlikte hayata geçirebilirsiniz. Ben sizin bir geceliğine sır ortağınız olacağım. Benim için mahremiyet oldukça önemlidir.Görüşmelerimde müşterilerimi herzaman gizli tutarım. Sadece ikimizin arasında yaşanacak bir gece olacak. Bu konuda size güvence verebilirim. Asla şüpheniz olmasın.Görüşmelerimizi benim evimde veya istediğiniz herhangi bir otelde, kendi evinizde gerçekleştirebiliriz. Telefonlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum. Dediğim gibi sadece bir telefon kadar yakınınızdayım.

necla teyze çok azmış bana sürtünüp beni azdırdı…

Merhaba    okurları. 17 yaşındaydım,komşumuz necla teyze 51 yaşında evli,acaip güzel kocaman kalçası ve memeleri olan bir kadındı…sikim yeni yeni kalkmaya başladığında hep necla teyzeyi hayal edip boşalırdım…hemen hemen hergün bize gelirdi necla teyze ve her geldiğinde o güzel vücudunu doyasıya seyreder akşam 31 çekmek için hayaller üretirdim…birgün bizimkilerle sohbet ederken uzak sayılabilecek bir semtteen birşeyler almak istediğini,ama tek başına gidemeyeceğini söyledi,ben hiç durmadan atladım tabi,beraber gidelim necla teyze ne dersin dedim…tabi neden olmasın aslan gibi çocuksun dedi…ben bian önce ertesi gün olmasını bekliyordum…gece yatkta bayağı hayaller kurdum,daha önce bikaç kere otobüste fort yapmıştım ama ilk defa tanıdığım birine yapacaktım…uykuya dalana kadar sikim inmedi…nihayet ertesi gün kapımızı çaldı ve gidiyoruz dedi…durağa gittik ve beklemeye başladık,5 dakika sonra kalabalık otobüsümüz geldi…necla teyze çok kalabalık istersen  biraz bekleyelim demez mi…necla teyze,bu saatte boş otobüs gelmez binelim bence dedim,tamam ozaman dedi ve bindik…tabi ben hemen arkasındaki yerimi aldım,ama daha sürtünmeden sikim kalktı,necla teyze bir karış kadar önümde olmasına rağmen sürtünmeye ccesaret edemiyordum,ne tepki vereceğini bilemedim için korkuyordum,işin ucunda rezil olmak da vardı…biraz ileriye doğru gittik ben birazcık daha yaklaştım necla teyzeye,biyandan da otobüse daha çok kişi binsin diye bekliyordum,nihayet otobüs insan alamayacak kadar doldu ben artık iyice zevke gelmiştim henüz sürtünmememe rağmen…yavaşça ve dikkatli bir şekilde elimin üstünü necle teyzenin baldırına değdirdim,baktım tepki vermedi,biraz o şekilde tuttuktan sonra birden döndü bana yüzünü necle teyze,eyvah kızıcak bana dedim,çok korktum,ama neyseki birşey demedi ve konuşmaya başladık…yoruldun mu iyi misin falan dedi bende iyiyim dedim tamam dedi…şimdi yüzyüze bakıyorduk ve konuşuyorduk…cesaretimi topladım ve necla teyzeye sikimi vurmaya başaldım,tepki vermiyordu hala,bu beni hem cesartlendiriyor hem de korkutuyordu..artık nolursa olsun dedim ve iyice vücudumu ona değdirmeye başladım,zaten kalkık olan sikim hemen bacakarasını buldu…uzun eteğin arasından vücuduna değdirmek mükemmel bir histi…konuşmuyor ve birbirimizin yüzüne bakmıyorduk…bisüre böyle devam etti,sonra ben necla teyze otobüs çok kalablık oldu yaa,kusura bakma çok yaklaştık ama napalım,itersen yerdeğiştirelim dedim,o da yok yok evladım gerek yok iyi böyle dedi,peki dedim ve iyice abanmaya başladım amına…zor da olsa necla teyze arkasını dönüp demire dirceklerini koydu ve bu haliyle önemde domalmış vaziyette duruyordu…acaba bilerek mi yaptı yoksa sıkıldığı için mi yaptı anlamamıştım…o domaldıkça ben de götüne abanmaya devam ett,im…tepkisizliği oşuna gittiğinin göstergesiydi diye düşündüm ve bu sefer işi abartıp sağa sola hareket ederek sikimi götünün her yerine değdirmeye başladım…işi abartım iki elimle de necla teyzenin götünü avuçlayıp sıkıyordum…hiç yaşamadığım bir duyguydu,neredeyse boşalacaktım…necla teyzeyi doğrultup kendime döndürdüm tekrar…necla teyze bana kızgın mısın dedim,neden evladım dedi,sana karşı elimde olmadan bu olayları yaşadığımız için dedim…aslında ilk başta kızmıştım ama yabancı erkekler dayanacağına sen dayan daha iyi diye düşündüm,hem sonra hoşuma gitmeye başladı demez mi…dünyalar benim oldu…necla teyze çok güzelsin,seni çok beğeniyorum dedim,o şaşırdı,ben ondan daha fazla şaşırdım,neden bunu söyledim  bilmiyorum,ağzımdan çıkıverdi birden…bu arada hm konuşuyor hem de sikimi amına sürtüp elimle arkadan kalçalaırını okşuyordum…artık onun da hoşuna gittiğini anlamıştım…konuşma giderek beni heyecanlandırmaya başladı,ve necla teyze bana oğlum ben evliyim biliyorun,üstelik annen yaşlındayım,böyle bişeyi nasıl düşünürsün dedi…ben sadece kocamla beraber oldum,ondan bşakasıyla asla olmam dedi…tamam necla teyze haklısın dedim,illaki seks yapmaya gerek yok,sevg,ilim ol yeter,sadece öpüşürüz elleşiriz dedim,olmaz falan dedi,yine arkasını döndü…dönerken sikim eline değdi ,arkasını döndüğü anda avuçiçi sikime denkgelecek şekilde kaldı ve snki sikimi avuçluyor gibi hissettim ve bu benim sonum oldu…öyle fazla boşalmıştım ki pantolonumun öün sırılsıklam olmuştu…sikim inmeye başlamıştı ama hala necla teyzenin güzel götüne dayanıyordum…nihayet ineceğimiz durağa geldik ve indik..bir süre yürüükten sonra necla teyze bana hayır olmaz dedi birden bire,anlamamıştım,ne olmaz diye sordum…otobüsteki teklifini kabul   edemem dedi,ben kabuşllenmiş bir şekilde peki oldu tamam deyip kapatıtm konuyu…özür diledim bir daha böyle birşey olmayacağını söyledim…ama tabiki bu güzel yolculuğun bir de geri dönüşü vardı…onu da daha sonra yazarım belki…haaa bu arada necla teyzeyle iyice yakınlaştık,sanki aynı yaştaki iki arkadaş,komşu gibi muhabbet edip sevişiyorduk…o otobüs yolculuğu hayatımın en güzel yolculuyuğdu,fırsat bulduğumuzda otobüste,çok ddaha iyi fırsat olunca necla teyzenin evinde sürtünmeye devam    

Antalya escort
Antalya escort bayan
Escort antalya

sezgilerim bana şans getirdi

evet arkadaşlar.ben balıkesirden tarık.internetten sohbet ediyordum.mertdiye biriyle.bana yakışıklı olduğunu kızları sikmekten bıktığını söylüyordu.bengenel internet yalanıdr diye inanmamıştım.buluşma yerini belirledik.ben gideyim mi gitmeyeyim mi diye iç geçirdimönce.sonra içimden bir his git dedi.buluştuk.gerçekten yakışıklı idi.hemde çok..hayatımda böyle bir erkekle cinselilişki yaşamamıştım.eve gittik.yatağa uzandı.hadi başla dedi.bende pantolonun düğmelerini yavaşçaaçtım.baksırın içinden kabarmıştı.büyüktü.bende baksırın üstünden yalamayabaşladım ve sonra çıkardım onu.yalamaya başladım.hemde ne yalama.heyecandan tirtir titriyordum.bu kadar yakışıklı bir erkekğin erkeklere ilgi duymasışaşırtmıştı beni.tabiri yerindeyse 4 ayak üstüne düşmüştüm adeta.yarağını yalamaya devam ettim.

Anadolu yakası escort
Bahçelievler escort
Bakırköy escort

evli erkeklerle yatmak bana haz veriyor

Merhaba www.Mobil Porno Hikayeleri seks hikaye okurları,bu anlatacagım olay tamamiyle gerçektir uzun zamandır hikayeleri okuyorum ve bende başımdan geçen bi olayı paylaşmak istedim.tabi isimleri degiştiricem. BEN istanbul anadolu yakasında oturan pasif bi gayım oldukça hoş bi fizige sahibim doguştan allah bana 14-15 yaşındaki bi kız kadar gögüs vermiş kılsız bi vucuk bebeksi bi yüz .ve kadife gibi bi ten bu arada 20 yaşındayım 16 yaşından beri gay ilişkiler yaşıyorum. çok sevdigim bi kız arkadaşım bize gelmişti iki kız arkadaş gibiydik ve birbirimzden hiç bişey saklamıyorduko benim gay oldugumu ve ilişkilerim oldugunu biliyuodu her neyse hikayeme geçegim. arkadaşımın bize geldigi bün canı çok sıkkındı ben internette geziyodum oda nescafe yapmış içiyordu. bana çok canının sıkıldıgını internettn arkadaş bulmak istedigini söyledi bende ozaman mirce girelim konuşalımsana arkadaş bulalım dedimç mirce girdik ve biriyle konuşmaya başladık istanbulda oturdugunu ve bize yakın oldugunu söylüyordu msn den cam açtık ve kız arkadaşımı gördü çok dürüst birine benziyordu ve .kız arkadaşım ona telefonu verdi ve konuşmaya başladıler aradan bihafta geçmişti. kız arkadaşım tekrar bize geldi internette konuştugu adamla buluştugunu ve üsküdarda çay içtiklerini söyledi. ve benim bi gay oldugumuda söylemişti adama. her neyse o gece gene internette o adamla konuşuyorduk kız arkadaşım gene bizde kalıcaktı saat gece 12   olmuştu ve adam yanında bi arkadaşının oldugunu canlarının sıkıldıgını ve bizim yanımıza gelmek istedikerini söyledi bizde macera aradıgımız için gelin dedik. bunlar saat 1 gibi bizim orda oldular bende kız arkadaşımla dışarı çıktık ve buluştuk arabayla geziyoduk fakat kız arkadaşımınsevgilisinin yanındaki adam sürekli bana bakıyordu ama nasıl bakmak anlatamam gözleirni alamıyordu sonra sahilde arabadan indik bira aldık bira içiyorduk.sigaramız bitti ve kız arkadaşımla sevgilisini sahilde bırakıp o adamla sigaraya almaya gittim arabada giderken adam bana bakıyor ve adam birden kusura baksa sana bakıyorum fakat ben hayatımda ilk defa bu kadar güzel bi erkek gördüm dedi. aynı bayan gibisindedi. neyse sigarayı almış arkadaşların yanına gidiyoduk ve birden elini bacagıma attı bende çok beyenmiştim adamı bende elimi sikine attım ve okşamaya başladım ben okşadıkça adamdan off harika okuşuyorun gibi sesler gelmeye başladı hem araba kullanıyor hemde penisini dışarı çıkarmışokşuyordum birden ıssız biyer gördük arabayı park etti ve hemen başımı sikine bastırdı aman tanrım o kadar büyüktüki rahat 22 cm vardı ve kafası mantar gibiydi ben adama oral sex yapmaya başladım artık adamdan hırıltılar çıkıyordu kafamı bastıyor ve eliylede pantolonumun içinden deligime bastırıyordu parmagını içime sokımuştu artık bende deli gibi sikini yalıyor taşşaklarını yalıyor ve bu büyük sikiniçime girmesini istiyordum ben agzıma aldıkça yarrak dahada sertleşti ve boşalacagını anladım (16 yaşımdan beni gay ilişkiler yaşıyorum fakat bu kadar istekli hiç oral sex yapmamış ve hiç sperm yutmamıştım) ve agzımdan çıkarmadım agzıma boşalmasını istiyordum birden agzıma patladı öylebiboşaldıki ben anlamadan hala emiyordum hepsini yutmuşum çok güzel bi tadı vardı dilimle hepsini temizledim ve yola koyulduk. arkadaşlarımızın yanına geldik ve neden geç kaldıgımız sordular bizde açık dükkan aradık dedik. yolda giderken bana ilk defa bi gayle birlikte oldugunu söylüyor ilk defa bi gayden hoşlandıgı söylüyordu. ve yolda msn adresimi istemişti bende vermiştim. aradan bi hafta geçti ve beni msnsine .eklemiş sohbet ediyorduk bana yarım kalan işimizi halledelim ne olur diye yalvarmaya başlamıştı bende tamam ama seninki çok büyük alamam dedim olsun alamzsan oral yaparsın dedi ok dedim. ve mecidiyeköyde bi arkadaşının evinde buluşmak için kararlaştırdık.adam 190 ve 85 kg du. beni profililonun önünden aldı ve arkadaşının evine gittik. evde kimse yoktu .ve bişeyler atıştırdıktan sonra yanına gittim boxerla otuyordu ve birdendudaklarıma yapıştı deli gibi öpüşmeye başladık dillerimiz sanki dans ediyordu. benim kız gibi olan gögüslerime indi ve deli gibi yalamaya başladı benim büyük gögüslerim onun agzının içinde kayboluyordu bende zevkten çıldırmak üzereydim. göbegimi yalıyor ve harika bi vucudun var seni asla bırakmam diyordu bende tamam aşkım tamam aşkım diyordum .ben birden dogruldum ve şikini agzıma almaya başladım sikini yalıyor o koca aleti agzımda kayboluyordu başımı sikine dahada çok bastıyordu taşşaklarını yaladım iyice ıslattım onu bana içine girmedne boşalmak istemiyorum dedibende hemen dolamdım götüme hayran kalmıştı seni yarıcam ikiye ayrıcam o güzel diligini diyor ve deligimi yalıyordu ben o koca adamın dilini müthiş kullanmasından dolayı kıvranıyor hadi erkeğim dilini sok sok diye inliyordum. birden ayakladı ve benim yalanmaktan açılık kapanan deligimi hedefledi ve ittirmeye başladı ama ben hayatımda ilk defa bu kadar kalın ve uzun bi yarragı alıcaktım ve çantamdaki .kremden biraz sürmek istedim kabul etti ve krem sürdüm. sonra tekrat yerini aldı ve deligi hedefledi yavaş yavaş giriyordu okaca adamın içimde kayboluşunu karşımıdaki aynadan görüyordum. ve tamamen içimdeydi artık biraz bekledi ve için çok sicakmiş aşkım çok darsikim eriyor diyerek gidip gelmeye başladı bende alışmıştım ve canım pek yanmamıştı tenim çok narin oldugu için çabuk genişliyordu sanırımdeligim ve hızlı hızlı pompalamaya başladı hırıltılar şıkartıyordu karımı bile sikerken bu kadar zevk almıyorum diyordu bende aşkım bundan sonra karınım diyordum. taşşakları şak aşak şak kalçalarıma çarptıkça içim hoş oluyordu hiç boşalmasını istemiyordum ve 5dk siktikten sonra birden tempsunu .dahada arttırdı ve içime patladı spermlernin o sicaklıgını içimde hissdiyordum içimde sikinin atışlanırını hissediyordum. ve yavaş yavaş çıkmaya başladı. biraz dinlendik sonra ben duş almak istedim ve gitmem gerektigini söyledim birdaha görüşürmüyüz dedi bende görüşürz dedim sana aşık oldum hoşlanıyorumdiyordu bende şimdi gitmeliyim işim var dedim evden çıktım. merak .ediyorsunuz dimi görüştümmü diye HAYIR görüşmedim çünkü hayatıma başka biri girdi ondan sonra onu başka bi yazımda anlatırım şimdilik

Erkek arkadaşlarım partide bana tecavüz ettler

Merhaba , ben Gamze bu olay 17 yaşımda iken oldu , bir gün arkadaşım Koray (Kendisi sevgilimdi) aşkım bu akşam bize gelsene dedi , bende napcaz sizde dışarı çıkalım dedim sonra bana film izleriz aşkım süper bi film buldum dedi bende tmm dedim akşam 8 de buluşmaya karar verdik . Neyse ben 7 buçukta evden çıktım , Koray ` ın evine gitmek için dar bi sokağa giriyodum tam oraya girdiğimde 5 kişi önüden ve 3 kişi arkamdan koşmaya başladı ben noluyo fln dedim ama beni yakalamasıyla koklattığı şeyle bayıltması bir oldu . uyandığımda saar 9 olmuştu ve korayların evindeydim birkaç dakika sonra koray geldi ve yatağa yattı sonra benide üstüne aldı ve beni öyle bağladı kollarım ve ağzım bağlıydı ağzımdaki bandı çıkardı ve ne kadar çok bağırırsan o kadar çok sikecez seni dedi ben koray napıyosun fln dedim ama bisy demedi benim altımda yatıyodu sonra odaya beni yakalayanlar girdi ve ellerinde kamerayla o halimi çekmeye başladılar . Çok korkuyodum ve sonra biri hadi başlayalım dedi diğerleride tamam dedi ve altımdaki koray götüme gitgel yapmaya başladı sonrada bi arkadaşı amımdan gitgele başladı sonra bi arkadaşı ağzıma vermeye başladı onlar beni sikerken kurtulmaya çalışıyor debeleniyor ve bağırmaya çalışıyordum , en sonunda ağzıma veren kökledi ve sesim çıkmamaya başladı , kökleyip öylece duruyordu , sonra odaya bi kaç kişi daha girdi ve onlar vücuduma mandallar takmaya başladı , sonra mandalların her birini ipe taktılar ve vücuduma taktılar mandalları sonra ipin ucunu bi çocuk tuttu ve bi kerede çekti , tüm mandallar aynı anda çıkmıştı ve dayanamadım ağzımı kökleyenn penisini ısırdım ve bana sen bittin lan seni öyle bi sikecemki bidaha unutmicaksn dedi ve sonra 3 kişi ağzıma köklediler beni sabaha kadar o pozisyonda siktiler ve sabaha doğru beni çözdüler ve banyoya götürdüler , banyoyu görünce şaftım kaydı resmen içerde geniş bi küvet vardı ve içi suyla doluydu , beni içine attılar ve oraya bağladılar , tam olarak nasıl yaptılar hatırlamıyorum ama ben ne kadar kurtulmaya çalışırsam o kadar batıyodum sonra kafamı suya batırdılar ve ne yazıkki küvet ağzına kadar su doluydu ve şimdide suyun altında ağzıma veriyolardı ardından basınçla çalışan bi top getirdiler , bu top küçük ve esnekti ucu bi boruya bağlıydı , boruda bi kumandaya , o topu götüme soktular ve kumandayı çalıştırdılar , birkaç saniye sonra topun şiştiğini fark ettim ve bu beni rahatsız ediyordu sonra top bayağı bi şişti adamlardan biri yeterlan daha şişirme yırtılır sonra bi güzelim göt dedi tabi o anda acıdan kıvranıyodum içimde kocaman bi top oldugunu hissediyodum ve sonra onu içimde bıraktılar beni bağlı şekilde küvette bıraktılar ve küvet dolmaya devam ediyodu eğer gelmezlerse boğulcaktım ve su ağzıma kadar geldi sonra burnuma ve nefesim kesildi neyseki tam o anda tuvalete girdiler ve ellerinde bir gaz maskesi vardı , gaz maskesinn borusunu amıma soktular ve bantladılar sonra onu yüzüme geçirdiler ve beni suya batırdılar , o an nefes alabiliyodum fakat bikaç saniye sonra suyun ısındığını fark ettim ve sonra çok sıcak oldu ve ben kıvranmaya başladım hatta nefesim yavaş yavaş daralıyodu sonra beni çıkardılar ve penisini ısırdığım adam bana sadece şaka yaptık güzelim dediler ve sonra farkettimki top hala çıkarmamışlardı ve gaz maskesinide biraz amımı ellediler ve sonra gaz maskesinin borusunu küvetin kenarına , hava alıcak sekilde bantladılar , sonra beni çözdüler ve suya batırdılar ve sonra suyun altına bağladılar , nefes alıyordum ama götümdeki top canımı acıtıyordu en az bir saat orda durdum ve sonra beni çıkardılar , sabah olmak üzreydi ve beni küvetten çıkardılar götümdeki topa gelmişti sıra ben durun topu patlatamazmısınız demeye çalışıyodum ama ağzım bağlıydı ve sonra topu çektiler ve topun büyüklüğü bi bowling topunun %75 i kadardı o anki acımı tarif edemem ama neyseki beni tehdit etmediler ve bidaha aramadılar beni

kardeşi zorla kendini bana siktirdi

Selamlar Mobil Porno Hikayeleri’un sevgili seks okurları.   ben izmirdin ali 20 yaşındayım üniversiteye gidiyorum kardeşim mine 16 yaşında liseye gidiyor uzun boylu bacakları kalcaları vucudu ile orantılı güzel bi kız bizim aile biraz serbest olduğundan kardeşim hep kısa giysiler giyerdi evde de hep cok kısa elbiselerle takılırdı tabi bunlar beni ilgilendirmiyor du taki kardeşim kendini bana siktirmeye çalışana kadar ben çokda olmasa biraz yakışıklı biriyim uzun boylu bakımlıyım benim çok kız arkadaşım olurdu annem ve babam çalıştığı için sabah bi kardeşim olurdu evde bende kız arkadaşlarımla sık sık bize giderdim odama çekilip sevişir sikişirdik ilk başlarda kardeşimden çekiniyordum ama sık sık gelip gittiğim icin kardeşimde bende alışmıştık artık gelip ne yaptın diyordum oda hiç der ben odama gidiyorum aşkımla derdim tamam çok ses yapma derdi tamam derdim yani ne yaptığımı biliyordu ben odama gidip kız arkadaşımla sikişmeye başladım biz sikişirken birden kapı açıldı kardeşim içeri bi baktı kız arkadışım kucağımda zıplıyordu pardon diyip çıktı hemen bende unuttu heralde diyip dvam ettim o günden sora kardeşimin bana yaklaşımı değişmişti sanki bişiler değişmişti kardeşim o günden sora benim önümde mini eteklerle domalıp duruyordu bazen karşıma oturuyor bacaklarını ayırıyor kilotunu felan gösteriyordu ilk başlarda farkında degil heralde dedim hiç aklıma bişi gelmiyordu ama bakmaktanda kendimi alamıyordum tabi çaktırmadan bakmaya calışıyordum kardeşim hiç oralı değilmiş gibi davranıyordu daha önce kardeşimi çok bikinili felan görmüştüm( ) ama bu başkaydı altına sık sık kalcasının arasına giren incecik kilotlar giyordu nerdeyse amı gözükecekti kımıldadıkca amının dudakları belli oluyordu kendime o kardeşim olum bakma diyordum ama dayanamıyordum sikim taş gibi oluyordu aklıma gecen sikişirken beni gördüğü geldi aceba canımı çekmişti diyordum sonrada sacmalama diyordum kız kardeşim her giden gün beni iyice tahrik edecek şeyler yapıyordu bende niyetini anlamaya çalışıyordum bi kaç gündür gözüm ondan başka bişi görmüyordu aramız iyi sayılırdi kardeşim mutfaktaykn arkasından sikimi kalcalarına dayayarak ne yapıyon bakıyım dedim hiç dedi bende tamam dedim çekildim sikimi dayamama hiç bişi dememişti iyice azmıştım ben artık aklıma kardeşim olarak değil herhangi biz olarak geliyordu onu hayal ediyordum daha önce çok kız siktim ama bu yasak olduğu icinmi yoksa kardeşim olduğu içinmi bilemiyordum kardeşim iceri girdi altında sort vardı ama icinde kilot yoktu çok belli oluyordu çünki beyaz şorttu teni belli oluyrdu kardeşim içeri girince gel bakalım buraya güreşelim senin le dedim yapma abi ya felan demeye başladı ama kendi de katılıyordu güreşiyor bahanesine bacaklarını okşuyordum elimi bacak arasına sokup kaldırmaya felan çalışıyordum oda yapmamı isitiyor gbi izin veriyor hiç bişi demiyordu sora bunu kucağıma aldım kanepeye oturdum kardeşimide kucağıma sikimin üstüne oturttum kollarımla sarmıştım ama elim memesine denk gelmişti bende sıkıyom ayağına memesini kavramıştım kurtulmaya çalışıyormuş gibi yapıp sikimin üstünde sürtünüyordu sora bi durakladı sikim tam kalcasının arasındaydı sora yavaştan ( )sırıtmaya başladı abi kalçama bişi değiyor ne o dedi bende ne biliyim boğuşurken benim ki kalkmış heralde pardon dedim ellerimi çektim kalk istersen dedim yok dedi iyi böle dedi sen bilirsin ama sen üstünde oturdukca inmez o dedim oda inmezse inmesin hep baska kızlara kalkıyor birazda bana kalksın dedi ben şaşırmıştım kardeşim gecen odada kızı sikerken gördüm içim bi şekil oldu abi dedi bende istiyordum soraki sikiştiklerini hep delikten izledim dedi ben bişi diyemiyordum sadece niye diyebildim bende istiyorum denemek istiyorum dedi kalcalarını sikime iyice bastırmaya başladı ben biraz şaşkın biraz heyecanlı bi şekilde biz kardeşiz dedim oda iyi o zaman yabancı bi erkekle yaparım bende dedi kucağımdan kalktı ben kolundan tutup geri çektim kucama geri oturdu döverim seni dedim başka biriyle yapaman benle yap yapıyorsan dedim tamam o zaman diyip yüzünü bana dönerek kucağıma oturdu sortun am kısmı ıslanmıştı beyaz ince olduğu için amı hemen şorta yapışmıştı kardeşim dudağıma yapıştı bende kaç gündür hayalini kurduğum kardeşimi sikecektim artık sevişmeye başladık dudak dudağa iyice öpüşüyorduk somurur gibiydik elimin birini kardeşimin kalçasına attım diğeriylede memelerin okşuyordum kardeşim üstümdeki rombo atletini tutup sıyırdı bende onun sıfır kollu tişortunu çıkarttım sütyen vardı arkadan kopcalarını acıp omuzlarından sıyırmaya başladım memeleri dikdi çok güzel duruyordu dudaklarından aşağıya doğru indim önce boynunu yaladım sora memelerine indim ve memelerini yalamaya başladım kardeşim zevke gelmişti sik beni abi o kızlara ne yapıyorsan bana daha fazlasını yap diyordu beni iyice tahrik ediyordu tamam aşkım dedim yatak odama gidelim dedim kalçasından kaldırıp öpüşür halde odaya geçtik yatağa attım amı iyice sulanmıştı şorttan resmen amı belle oluyordu ben sortumu çıkarttım kardeşim sikime baktı ooo isityorum onu dedi bende al o zaman dedim ağzına al dedim tamam dedi başta biraz ucunu alyıordu bende kafasından yavaşca bastırıyordum git gide daha fazla alıyordu sikim biraz buyüktü hepsini alamıyordu ama ben zorluyordum buğazına kadar sokuyordum beni geri itiyordu yavaş ol boğulacam dedi bende bişi olmaz alışırsın dedim devam ettim sikimden tükürük akıyordu biraz devam ettikten sora sikimi çıkrattım ağzından gel şimdi en iyi yere geçiyoruz dedim dizinin üstünde yatakta dikiliyrdu şortunu sıyırarak aşağı doğru çektim çok heycanlıydım görende ilk am görüşüm sanacak ama ilk kız kardeşimin amını görüşümdü yeni traşlı şişmiş amı zevk suyundan dolayı ıslaktı parmağmla amına dokundum içim bi hoş olmuştu sora yatağa ittim sırt üstü yattı bacaklarını aralayıp kafamı amına gömdüm amının tüm zvk suyunu yalıyordum amı şişmişti dilimi biraz arasına sokuyrdum kardeşim gözleri hafif kısık inceden inliyordu o kadar tatlı bi amdı ki daha önce yaladığım amlar kartondanmış gbi hissettim baya bi yaladım sikim dim dikti yalamayı bıraktım kardeşime hazırmısın bozacam seni sikimi sokuyorum amına dedim hadi sok artık dayanamıyrum dedi tamam dedim saten kaygan olan amına sikimi dayayıp yavaştan itmeye başladım biraz girmişti ki kızlığı bozulmuştu sikimin ucu kan oldu sora sikimi çıkarttım cekmeceden pecete alıp amını ve sikimi sildim biraz durduktan sora devam ediyorum dedim tamam dedi tekrar skmaya başladım yarısı girmişti kardeşim kendini sıkıyordu ilk yarak yiyişi olduğundan biraz acı vardı sıkma kendini daha çok acır dedim tamam dedi biraz daha rahat bıraktı hepsini sokmamıştım yarım halde git gel başladım alışmasını bekliyordum zevk almaya başlayınca sorun kalmayacaktı git gel git gel kendini iyiden salmaya başladı her girdiğimde biraz daha sokuyordum acık uraştıktan sora hepsi içindeydi öle içinde bi dakka felan bekledim memelerini yalamaya başladım kardeşim ellerini belime atmış beni kendine daha çok çekiyordu sora tekrer git gel başladım kardeşim sen yat ben zıplayacam üstünde dedi tamam sen nasıl istersen dedim bn yatağa uzandım üstüme çıktı bi eliyle sikimi kaldırıp ( )amına denk gektirdi yavaşca üstüne oturdu hadi aşkım orospu gibi sikiş ddim tamam ddi kalçasından destek vererek sikimin üstünde zıplatmaya başladım bende kardeşimde inliyorduk bi süre sora kardeşim ben geliyorum abi dedi bende boşalacam az kaldı dedim sen boşal önce dedim tamam dedi sikimin üstünde zıplayarak boşalmaya başladı sikimi amından çıkartmıştı hep üstüme boşalmıştı derinden biii ohhhhh çekti hepsini boşaldıktan sora al ağzına boşalt beni de dedim tamam diyip yalamaya başladı cok geçmeden ağzına patladım kardeşim şaşırmıştı ilk defa döl tadıyordu ne kadar şiddetli boşaldıysam ağzının kenarlarından döl akıyordu döllerin hepsini boşaldıktan sora sikimi ağzından çıkartı yüzü hep döl olmuştu yan yana yattık elini sikime attı oynamaya başladı abi süperdin iyiki ilk sikişimi seninle yapmışım dedi bende sende süperdin bunu sık yaparız artık dedim tabiki yaparız hatta evlenmemize bile gerek yok biz bize yeteriz dedi zevklendikten sonra bi posta daha amına soktum o gün 4 posta kaydım ve beraber duş aldık gece annem gil uyudu bz balkonda oturduk kardeşimle o arada ağzına aldı ve bi posta boşalttı balkonda artık 2 günde bilemedin 3 günde bi sikişiyoruz artık kız da getirmiyorum eve saten kıskanıyor bi kere getirdim bi hafta konuşmadı zor ikna edip siktim kardeşimi çok seviyorum yaratıcı biri bi sürü pozisyon deniyoruz onlarıda bidahaki sefere anlatırım iyi sikişler herkese
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 353 515 737 08

yılbaşında ablam annem ve komşunun karısı bana harika hediyeler verdiler

2012’yi bitirip yeni yıla girmemize 3 gün kalmıştı. Her evde olduğu gibi bizim evde de yeni yıl hazırlıkları başlamıştı. Ben 17 yaşındaydım. Ve her sene olduğu gibi yine ailemle kalmak zorundaydım. Tüm arkadaşlarım kendi kafasına göre takılırken ben annem,babam ablam ve süpriz! Misafirlerimizle kalacaktım. Annemler yeni yıla gireceğimiz gün saçma sapan noel ağacı süslemeleri gibi salak şeylerle mutlu oluyorlardı. Ablam ise tam bir saptı. Bi bok varmış gibi en güzel şekilde giyinmiş ve yaklaşık 2 saattir aynanın karşısındaydı. Ablamın üstünde lacivert mini bir etek ve üstten beyaz bir gömlek giymişti. Benim ona bakıp güldüğümü görünce uyuz uyuz dil çıkarıp tekrar işine döndü. Annemin de ondan aşağı kalır yoktu. Hadi ablam 21 yaşındaydı ama annem 40 yaşındaydı biraz daha olgun giyinmeliyken ablamınki kadar mini üstelik bol yani dalgalanan cinsinden koyu renklerden oluşmuş bir etek giymiş ve ablamın gömleği gibi ama mor bir gömlek giymişti. Annem bana da zorla “yılbaşılık” kıyafetimi giydirmeye çalışıyordu .Ben istemeyince araya peder bey girdi ve …Babam tamamen annem ve ablamın kontrolüne girmişti. Ne deseler sadık bir hizmetkar gibi yerine getiriyordu.
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 353 515 737 08

Esenyurt escort
Ataköy escort
Avcılar escort

Arkadaşım Nişanlısını bana sundu

Arkadaşım Nişanlısını bana sundu.
Tüm sex hikayesi okurlarına selam benim adım Mehmet 28 yasındayım bügüne kadar bir çok kez yaşadığım ilginc olaylarda hep yarağımın buyukluğu  bana iş acıyor neyse sizleri bekletmeden  yasadıgım gelcek bir ilskiyi sizlerle paylasmak istedim  bundan 8  ay unca  ben birde arkadaşım  ismi de memet ti  ben aradım benim eve gelmesini istedim  1saat sonunda geldi  kapıyı caldı.
Kapıyı açtım içeri gel dedim  geldi oturduk sohbete basladık laf lafı açtı ben acayip derecede sikmek için beğen arayışındayım kendisini tanıdığı bir hayat kadını tanıdığını söyledi ara dedim aradı konuştular bayanı üsküdara dan almamı istedi arabaya binip gidip aldım bayanı uskudardan evin yolunu tutuk eve geldiğin de Mehmet tv izliyordu bayanı oturması istedim yok görüşüp gideceğini söyledi isi varmış Mehmet git görüş dedi tamam dedim diğer odaya geçtiğim de bayan soyunmuş beni bekliyordu bende soyunup yanına uzandım memeleri küçük ağzıma alıp emeye basladım.
Üste doğru yavaşça dudakların geliyurdum yapıstıp dudagına  benim yaragı eliylde ovalıyor benim yaragım tas gibi oldu amınını icine  kafasını yerletirdim ohhh cekti birden bastırdım beni oldurdun  bu ne yerak diyerek sikmeme  izin vermedi kalkıp ustunu giyindi bende  baksırı giyerek memete onu bırakması suyledim  memet sasırdı ne oldu ki sen bırak anlatırım sonra dedim tm diyerek bayanı guturmustu  mehmet geldiğinde  olum ne yaptın bayana dedi bayan  memetle benı mahfeti bi yarağı var kolgibi demis mehmetse  benim arabaya alarak ben geleceğim dedi giti aradan 3saat gesmisti memet  gelirken yanıda nisanlısı mine verdı mine de mine geldiğinde ben halen baksırım  verdi.
Mehmete bekarız madem mine yi getirecektin  bir arayaydın dedim üstümü giyindim  dedim yok mine yabancımı diye söylendi  mine ye bakarak  gözünü  benden alamadığını fark etim gözü sürekli sikimde dudakların ısırarak beni tahrik ediyordu benim yarak kalktı mine  bunu farkedince eli sürekli amının üstündeydi  ben kalkıp içecek ne istersiniz dedim mehmet fark etmez ne istersen getir diyerek mine ye sordum bana bakarak içim yanıyor  buz gibi ne var dedi bakayım  dedim mutfaga gitim mine arkamdan geldi bana arkasını dunerek gutunu yaragımın ustunde surtunmeye basladı benim yarak tş kesildi mine bana dunerek yaragımı elemeye  basladı memet gurecek  dedim o biliyor dedi  beni neden buraya getirdi sanıyorsun  tm diyerek dudagına yapıstım.
Öyle atesli bir kızdı ki sıkıce kendime cektim mineyı parcalarcası upuşuyorduk ki memeti icerde onutuk bi yandan giysilerini indiriyorum biryandan da dudakların bir an olsun bırakmıyordum yaklasık mutfakta yarım saat buyunca deliler gibi birbirimizi deliler gibi upusuyorduk  ustunde birsek kalmamıstı mukemel bebeyaz vujudu  tenime hertemas etiginde daha cok azıyordum  yatak odasın gecelim diyerek tv karsında bıraktımız memet gitmisti gizlice mineye sordugumde  ben mutfaga geldigimde o cıktı dedi mine memet in siki beni doyurmuyor  diyord  baksırı indirdim bu seni doyururmu dedem hemde nasıl diyerek yaragima egilerek agzına aldı dakikalarca emeye basladı.
Saçından tutarak kafasıbastırıyorm hepsini alsın agzına yarısın ala bildi ağzına mine tutum atım yataga bacak arasın geldim besladım amını emeye dilim amını icinde emiyorum delirecek gibi dayanamırum gir icime artık diyerek inliyordu 2 defa zevke geldi hertaraf am suyu icindeydi  beni kendisine duru cekerek yeter gir icime dedi tm yarağımın kafasın am deligine getirdim kafasını koyduğumda uçuncu kez zevke geldi basaldım icine girmeye  amı dardı zorlandıgnı hisetim bastırıdım  ohhhh diyerek inliyordu hızlanmaya basladim mine inliyordu defalarca bana benim sikicim artık sen sin diye inliyor inledikce ben hızlanıyordum.
Minede ahhhh ooooohhh  diyerek defalarca zevke geldi  terden sırılsılam  olmustuk ben bosalacağım dedimde icimde patla dedi icine uyle bosalsimki  icinden çıkardımda döl  oldu hertaraf henen agzına verdim emeye basladı yaragim ınustunde döleri  uyle guzel emip yutu yorki ??? Dinlenmesini suyedim  tm dedi zaten tkatı kalmamıstı dedim nasıl boynuma sarılarak tsk eti boyle olmadım resmen ucurdun beni doyurdun  dedi ama ben doymadım dedim tm dillenmeme izin ver devam ederiz dedi ogun 4 defe daha siktim  beni iki gunde bir gel beni al diye aryor memet  onutu gurusmeyi kesti bana yöneldi.