yengemle onun evinde

slm ben emir 18 yaşında 184 boyunda 79 kilo da yakışıklı bir gencim dayımın karısı ise 175 boylarında kumral zayıf çok güzel bir hatundur onu küçüklüğümden beri arzular onunla sevişmek yatmak isterim yengem sürekli kilotlu çorap giydiği için ayaklarına karşıı büyük bir fantezim varıdr yengem bir pazar bize geldi annem çay koymaya gittiğinde muhhabbet etmeye başladıkk ordan burdan bende meslek lisesinde elektrik bölümü okuduğum için beni işten izin aldığı bi gün çağıracağını televizyona bakmamı rica etti bende hemen kabul ettim dayım çalıştığı için evde yoktu yeğenimde küçük olduğundan okula gidiyordu yengemde izinliydi beni eve çağırdı…eve gittim ve yengem üstünde koyu mavi bi bluz altında kot ayaklarında iste siyah kilotllu çorap vardı neyse kahvaletı ettik muhabbet ettik flann sonra tv ye bakmamı istedi tv ye baktım sadece sigortası atmıştı onu yaptıktan gidiyim artık dediim yengemm gidip napııcaksın benimde çok canım sıkılıyo evde otur muhabbet flan ederiz dedii herneyse ama benn onun ayaklarından gözümü alamıyoorudm sürekli muhabbbet ediyordu benimki kalkmaya başlamıştı yengem çok dobra bi insan olduğundan direk 2 sattir ayaklarıma bakıyorsunn çorabım flanmı kaçık dedii bendee hayır dedimm ee o zmann niçinn bakıyorsunn dedii bende bilmioorummm senin ayaklarına hastayım dedimm çok şaşırdı iğrenç flan dedi bende sana göre öle bana göreee süper bişi dedim nası yapıoosun diyince çok istiyosan gösteriyim yenge dediim o da olur dedii yanına gittimm oturuyoordu ayaklarını koklamaya başladım mis gibi kokuuyordudaha sonra altlarını yalamaya başladımm heryerini yalıyorudumm yengemminde hoşuna gitmşiştii ben işi ilerletip pantolonunun düymelerini açtım ve pantolanonu indirdim kilotlu çorabın altında siyah kilodu vardı bacaklarının heryerini okşadıktan sonra yalamaya başldım yengem yavaş yavaş azıyorddu daha sonra elimle kilodun üstünden amını okşamaya başladımm yengem azııyoorduuu yengemin dudaklarına yapışştım deli gibi öpüşüüyoorudkk mavi buluzunu çıukarıdmm altındaki siyah sütyenide yavaş yavaş çıardım memelerini yalıyoorudumm yengemdee benni soymaya başladıı ama hiç konuşmuyorduk benim aletle oynamaya başladı azına almasını sitedim ama almadıı bende zormalamadımm daha sonraa kilotlu çoraaabı azımla çıkarmya başladım onuda çıkardıktan sonra kilodunu çıkardım amıı kaynıyoordu benim aletii amında gezdiriyordum artık yengemmden sesler geliyorduuu ahhhhh ahhhhh dieee hadi arttıkkksok sok diee bağrıyorduuu bi bacağını omzuma attımmmm vee sikimi yavaş yavaş amcığına sokuyordummm bir yandan git gel yaparkenn bir yandan da ayaklarını yalıyoor bacaklarını okşuyoorudmm yengemmmm inliyorduuu git gellerden sonra ikimizbirden boşaldıkkk daha sonraa yengemmleee daha çok azmasıı içinn tekrardann seviştimmm amıyla oynuyoorudm öpüşüyoorudkkk memelerineee sikimi deydiriyordumm daha sonraaa elimleee götüneee bakktım gerçekten çok tatlı götü vardıı daha sonraa yengemi ters döndürmeye karar verdimm ama olmazz die bağırdııı olucakk dediim dayınnn bile ellemedii dedi bendee olucak dediim oda acımıycağana söz ver dedii bende söz verdimm vee hemennn bi krem aldımmm ilk önce yarrağımı kremmledimm daha sonraa yengemin göt delğini kremledimmm acayip dardııı ilk önce kafasını alıştırdıımmm git gel git gelden sonraa birden biree kökledimm vee yengemm resmenn anırdıııııı bennn gbi yandan git gel yapıoordum bi yandan daa yengemin sarkan memelerini ellliyordumm yengem isee ağlıyooruduuu 1 postada orda attıktan sonraa dinlendimmm bi sigara yakktım ama yengem çok istekliydi sagaramı içerkennn geldiii ve benimmm o inik olan yarrağımı azınaa aldııı vee benii dayınnn böyle güzel sikseyydiii bu kadar zevk verseydii onunkinide yalardımm ama bu senin hakkın dedii veee benim yarrağın tamammını azına alarakk soksoo çekmeye başladııı çokk süper yalıoorudu en sonunda boşaldımmm yengemmm hiçbirini yutamadan hepsini tükürdüü daha sonraa yatağaa geççtikkkk amcığınaa sokmammı istediiii sikimmm taş gibiydiii yengemin amın gevur amcığı gibi yanıyorduuu soktum gitgel git gel git gel ilk boşalmayı yapptım hiç vakit kaybetmedenn 2.boşalmayıda yapptım ama artık ikimizdede hal kalmammışştııı yengemmm dudağıma bi öpücüük kondurduu vee teşşekkür etti daha sonraa çok nazik ve yavaş haraketlerle sikimii yalayarak temizliooruduuu yengemlee banyoo yaptıkkk banyodan çıktıkkk akşam saat 6 ya kadarr seviştikk satt 3 civarıı bi posta daha attıkk akşama kadar değişik değişik fantaziler yapptık ayaklarını yaladım okşadım seviştikk sokso çektiii çok güzel bi gündüü ama yengemm bunun bidaha yaşanmasını istemediğinii kimseninde bilmeyeceğini aramızda kalacağını söledii bende amacıma ulaşmışştm zatennn bana buda yeterdii…

hizmetçinin ayakları

Annemin belini sakatlaması eve bir hizmetçi alimini gündeme getirmişti ve bu is en çok bana yarayacaktı. Hizmetçinin ilk geleceği gün evde yalnızdım. Açıkçası yabancı asilli olduğunu biliyordum ama güzellik olarak pek bir beklentim yoktu. Yataktan kalktığımda boynumun tutulduğunu fark ettim. Ben boynuma kendimce masaj yapmaya çalışırken kapı çaldı, hizmetçi olmalıydı. İsmini annemden öğrenmiştim (nasıl yazıldığını bilmesem de) “fafi”. Kapıyı açtığımda karşımda duran afet az kalsın ona saldırmama neden olacak türdendi. Ağzımdan zar zor bir “hosgeldiniz” cıktı. Şükürler olsunki Türkçe biliyordu. Kendini tanıttıktan sonra benden ona evi dolaştırmamı istedi. Evi kendi dolaşabileceğini, benimse boynum sakat olduğundan biraz uzanacağımı söyledim. Bunu duyduğunda beni kolumdan çekiştirip yarim yamalak Türkçesiyle yere yatmamı söyledi. Nedenini sorduğumda boynuma iyi geleceğini söyledi. Kanepenin yanına uzandim. Fafi ayakkabılarını çıkardı ve ayakları çıplaktı Ayakları da vücudu gibi kusursuzdu. Kanepenin yanına çoktu, ayaklarının ağzıma değmesine çok az kalmıştı. Elleriyle başımı bir sağa bir sola oynatıyordu. Bense daha da çok acımasına rağmen ses çıkarmıyordum. Bir süre sonra durdu ve yüzüstü yatmamı söyledi. Kanepeye oturup boynuma ayaklarıyla masaj yapmaya başlamıştı Ben birden ters dondum ve bir ayağı tam ağzımın üstünde durdu. “Çok affedersiniz” dedi ve tam ayağını çekerken ben bir öpücük kondurdum. Bunun üzerine ayağını yüzümde gerdi ve biraz daha bastırdı. “Ayakların çok güzel” dedim ve bundan cesaret alıp bir ayağıyla çenemi açıp diğerini ağzıma soktu. Hemen yalamaya basladim. Çırılçıplak soyundu ve ben ayağını yalarken amini parmaklamaya başladı. Pijamamın içinde bir ayağı gezinmeye başlamıştı. Anlayamadığım bir şeyler mırıldanıyor, bu sırada ayakları bir kasılıp bir gevşiyordu ve ben bunların birini sikimin üstünde hissediyordum. Daha fazla dayanamayıp amini yalamaya basladim. Boynumun acısını tamamen unutmuştum. Bir sure yaladıktan sonra artik morarmış olan sikimi amina yerleştirdim. Bir yandan da fusinin ayaklarını sikiyordum elimle. 5-10 dk. sonra ikimiz de boşaldık. Artik onun kölesiyim ve istediği zaman ayaklarını yalıyorum istediği zaman sikiyorum tabi annemler olmadığı zamanlarda.

tatlı deneyim..

Ben evli ve bir çocuk babası bir öğretmenim.Anlatacağın olay bir kaç ay evvel başımdan geçen ve hala devem eden asla    unutamayacağım bir deneyim.Bir ilköğretim okulunda görev yapmaktayım.Aynı okulda görev yaptığımız çok hoş tatlı bir bayanla başımdan geçen olayı anlatacağım.Aylin iki    yıl önce okulumuza atanmıştı.Yeşil gözlü,sarışın ve zayıf bir bayandı.Daha ilk bakışta dikkatleri çekecek tipten biri idi.Sıcakkanlı olduğundan çabucak kaynaşmıştı herkesle.İyilik sever biri idi. Bakışlarımı ondan alamıyordum. Evliydim yapmamam gerekiyordu ama bakmaktan kendimi alamıyordum.Kısa    süre geçmiştiki samimi olduk. Dertlerimizi paylaşır olduk.Bazen araba ile dolaşır yemeğe çıkardık.İyi bir dosttu. Zamanla arzulamaya başladım Aylin`i. İçimde onunla müthiş bir sevişme isteği uyanmıştı.Ona zarar veririm düşüncesiyle uzaklaşmaya başladım.O da durumu anlamış olacak ki ne oldu neyin var diye sormalara başladı.Kardeş okulumuz kütüphanemize kitap göndermişti.Müdür kitapları dizmemiz için beni ve Aylin `i görevlendirdi. DErs    çıkışı kütüphaneye gittiğimde orada oturmuş beni bekliyordu. Her zamanki gibi oldukça sexiydi. PAntolon ve bluz vardı üstünde gerçekten harika görünüyordu. Kitapları kolilerden çıkarmaya başladık.Sadece birbirimizi sormuştuk.Konuşamıyordum .Aylin de suskundu. Birden bana döndü ve neyin var? Ne oldu sana? dedi. Göz göze geldik. Kayboldum gözlerinde. Gözlerim dudaklarına kaydı. Öp beni der gibiydi. Kendimi toparlayarak yok bir şeyim dedim.Ayağa kalktığında kalçalarına bakmadan    yapamıyordum.Kitapları rafa dizerken önümden sırtı dönük benimle raf arasına sıkıştı.Poposu penisimin üstündeydi. Hemen çekildi. Bana dönüp şu kitaplarıda yerleştireyim dedi.Anında sertleşmiştim. Sadece tamam diyebildim. ÇIkarken tekrar poposunu önüme dayadı. Sonra uzaklaştı ve bakışlarla tahrik etmeye başladı. kız öyle bir bakıyordu ki hadi salak beni becersene der gibiydi.Artık kedi fare oyununa .    dönmüştü. Önümde domalıyor poposunu dikiyor. Kırıtarak yürüyor. Gözlerimi ondan alamıyordum. Dışarda da yağmur başlamıştı. Okulda sadece ikimiz kalmıştık.Dinlenmek için oturdum ve bir sigara yaktım.Yanıma    yanaştı ve ellerimden tuttu.Bacakları açık şekilde kucağıma oturdu. Salak seni seviyorum dedi ve dudaklarıma yumuldu Dayanacak, karşı koyacak durumda değildim. .    ben de öpmeye başladım.Önce alt dudaklarını daha sonra ikisini birlikte emmeye başladım. Daha sonra dillerimiz buluştu. Bal gibiydi dudakları.Öpüşmüyor birbirimizi    yalıyorduk emiyorduk.İlk kez öpüşüyor gibi zevk alıyordum.Ellerimle kalçalarını ve bacaklarını okşuyordum.Sonra ayağa kalktık ve duvara yasladım bacaklarının arasındaydım.Sertliğim cinsel organını üstündeydi.Dudaklarını ,dilini boynunu ve kulak memelerini emerken dayanılmaz zevkler alıyorduk ikimizde. Sonra onu ters çevirdim ve arkadan sarıldım. Çok tatlıydı poposu neredeyse boşalmak üzereydim. Ellerimim biri ile memelerini diğeriyle cinsel organını öperken arkadan boynunu öpüyordum. Harikasın diye inliyordu. Masaya yatırdım ve üstünü soymaya başladım. Tamamen çıplaktı. Küçük memelerini avuçladım.Sertleşem uclarını ağzıma alarak emiyordum. Hafifce    dişliyordum.Dakikalarca devam ettik.Aylin ellerimle başımı kavradı ve aşağılara doğru itti.Cinselliği küçücüktü ve tertemiz karşımdaydı. Dilimi etrafında dolaştırmaya başladım inlemeleri artmıştı.Hadiiiiii hadiiiiiiiiiiii diye inliyordu. Daha sonra dilimi soktum ve en hassas yerlerini yalamaya başladım.    Başımı bastırmaya başladı ve itreyerek inlemeri başladı boşalmıştı. Kısık gözlerle bana bakarak aşkım harikaydın diye inliyordu.Kalktı sigara yaktık içtik. Okuldan arabaya atladık ve Aylin `in evine gittik.İçeri girer girmez dudaklarıma asıldı ve    emmeye başladı. Diliyle harika şeyler yapıyordu. Resmen emiyorduk dudaklarımızı ve de dilimizi.Kısa süre sonra ikimizde çıplaktık önümde eğilerek penisimi emmeye başladı.Başından aşağılara doğru diliyle yalıyor daha sonra taşaklarımdan yukarı doğru çıkıyordu. hepsini aldı ağzına ve hafif dişleyerek emmeye başladı. Boşalacağımı söylediğimde geri çekildi ve elleriyle penisimi sıvazlamaya başladı gelmiştim ve yüzü ve saçları döllerimle dolmuştu.Lavaboya gidip temizlendik. Beni sırt üstü    halıya uzattı ve emmeye başladı tekrar penisimi. Çok geçmeden sertleşmiştim.Penisimi kavradı ve üstüne oturdu.ÖNce başını aldı içine sonra yavaşça tamamına    oturdu. Otururken öyle bir çığlık attı ki yırtıldı zannettim.Daracıktı.Harika bir şeydi. Acıdan dudaklarını ısırıyordu.Zevk mi acı mı çektiğini anlayamıyordum ama öyle dolu yaşıyorduk ki o anı hayatımda aldığım en büyük zevkti.Ben çok mu acıyor diye sordum. Aylin: Hayır canım bu harika bir his diyerek karşılık verdi ve yavaş yavaş kalkıp doğrulmaya başladı birden bir sıcaklık hissettim. Baktığımda gözlerim karardı.Hemen doğruldum. kafayı yemek üzereydim.Sen bakire miydin? diye bağırdım. Hayır dedi. Peki bu kan ne diye sordum.Heralde zorlanmadan olmuş dedi. Nişanlı olduğunu    ve nişanlısının 1 yıl önce bekaretini aldığından bu yazda düğünleri olacağından bahsetti. Hem rahatlamış hem de şaşırmıştım. Bırak bunları ben    seni istiyorum diyerek boynuma sarıldı.DUdaklarıma öpücükler konduruyordu. Yere uzandı ve bacaklarını açtı. Ben yavaşça bacaklarını arasına yerleştim. Aylin bana senden    bir isteğim olucak lütfen bana edepsiz kelimelerde söyler misin? dedi. Ben peki küçük oruspum dedim. O da işte böyle harikasın demeye başladı. Ben bacaklarının arasına yavaşça yerleştim .Daha başı girmişti ki bağırmaya başladı ben de dayan zilli dayan diyerek yüklendim.    Acı bir çığlık attı.Tamamımı sokmuştum. Aylin:Aşkım del beni becer beni diye inliyordu.Bende tamam sikeceğim şişireceğim diyerek içinde illeri geri haraket etmeye başladım. Ammı açılmıştı rahatça girip çıkıyordum artık.Bacaklarını omzuma attım ve içine girdim öyle çığlıklar atıyordu ki komşular duymasın diye    ağzını kapıyordum ve çok geçmeden ikimizde boşalmıştık. Boşalacağım zaman geri çekilerek memelerine boşaldım. Zevkten dakikalarca inledi. Daha sonra banyoya gittik.Duş aldık.Aylin çay demledi. Çaylarımızı içerken ikimizde arada bir birbirimize sarılıyor ve öpüşüyorduk.    Aylin in poposunu elledim ve sana bir şey anlatacağım dedim. Ben şimdiye kadar hiç popo sikmedim dedim. Aylin gözlerime baktı.Korku ile karışık eeeeeee dedi. Utanmıştım. Sustum. Gülerek poposuna vurdu ve bunu ister misin dedi.Daha sonra kendisininde hiç poposundan    sikilmediğini söyledi.Çok heyecanlandım ve de anında sertleşmeye başladım.İçeri giderek krem getirdi. Ben    penisimi kremledim. Önümde domaldı . Harika bir poposu vardı.Poposunu yalamaya başladım ve daha sonra deliğini kremledim.İşaret parmağımı deliğine hafifce soktum.    Ay aşkım yavaş demeye başladı .Ben parmağımı illeri geri yavaşça hareket ettirirken diğer elimlede ammını ovıyordum.Genişlediğini anladığımda penisimi deliğine dayadım .    ve yavaşça başını soktum.Aylin bağırarak geri çekildi. ben tamam kalsın canını acıtmak istemem dedim. Aylin olmaz aşkım sana o zevki    yaşatacağım dedi ve tekrar önümde donaldı.Deliğine penisimi yavaşça soktum başı girmişti sadece kanepeyi dişlemeye ve bağırmaya başladı.Ben kalsın diyecektimki bana bırak sen hareket etme dedi Aylin. Kalçalarını yavaşça oynatarak alıştıra alıştıra hepsini aldı içine taşaklarıma kadar sokmuştum.O bağırıyordu ağzını kapadım    ellerimle ve illeri geri hareket etmeye başladım. Dişledi elimi ve sok sok sonuna kadar del beni diye bağırmaya başladı.Memelerinden kavradım ve illeri geri hareket etmeye başladım.Kısa sürede boşladım içine. Harika bir duyguydu.Bana bu zevki de yaşatmıştı. İkimizde çok mutluyduk. Mutfağa    giderek bir kavanoz reçel getirdi. Elinden aldım reçeli ve vücudunun her yanına sürdüm.Dudaklarını ,boynunu,memelerini yaladım dakikalarca. Daha sonra ammını yalamaya başladım. Harikaydı. Öyle istekle ve de zevkle yalıyordum ki yemek istiyordum ammını. Zevkten inlemeye başlamıştı harikasın diyordu. Tekrar domalttım ve    arkadan o daracıkammına girdim. İkimizde kendimizden geçmiştik ve kısa süre sonra da art arta boşaldık. Aylin bana hala harika zevkler yaşatıyor ama bu yaz evlenerek gidecek.Onu hiç unutmayacağım ve tatlı bir deneyim olarak aklımda kalacak.Gönderen: BARIS
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

ilk defa erkek siktim

merabalar bolu taraflarından yazıyorum.ben kıvanç.size başımdan geçen bi olayı anlatıcam.üniversiteyi kazandıktan sonra ist.a yerleştim.üni.nin adını vermiyim baş harfi m.tam bi fuhuş yeri gençlik işte bilirsiniz.üni.yi kazandığımda 18 yaşımdaydım ve ilk milli oluşum bu okulda olmuştu ve dahası bir çok kez beraberlklerim oldu.186 boyum siyah saçlıyım sanırım bu yüzden kızlar üstüme atlıyolar ama bi gün bi erkek atladı.dışardaydım ak merkezde ünlülere bakıyodum baya ünlü geliyo oraya hatta ünlü sikmişliğimde vardır ama deşifre etmiyim.neyse bi gün yine gezinirken bi çocuk benim yaşlarda benim boylarda kel biri yanında sevglisiyle iç çamaşırı satan bi mağazadalar ama sevgilisi dehşet bişey way be helal olsun çocuğa süper kızla çıkıyo bide iç çamaşırı bakıyolar belki dedim bişi çıkar çift filan olayları yani etraflarında geziniyorum uyduları gibi.kız bana gülücük attı tamm dedim işin yarısını hallettim kız acayip bakmaya başladı bana ben tahrik oldum o sırada dönüp çocukda bana gülümsedi heeyt be dedim bu iş tamam olum üçüncü olucam galiba.baktım kız gitti haydaaa dedim noldu şimdi çocuk dikiliyo neyse ben kızı takip ediyim belki mesaj vermiştir bana dedim okula girdi kız kayboldu arıyorum saat de 12:00 filan okulda kimse yok pek o gün miting falanda vardı okulu kaytaranda.ben kızı araken tuvaletim geldi.tuvalete gittim tam işiyorum arkamdan biri popoma sarıldı tamam dedim kız geldi aleti içeri soktum dönmemle dudaklarıma yapıştı gözümü açamıyorum öle bi öpüşüyoki beni bıraktı pantola indi kemeri açıyo bi baktım o kel çocuk bana gülüyo haaydaaa dedim dur olum yapma bak manyakmısın mis gibi sevgilin var dedim senin sevgilin benim dedi haydaaa dedim len dr olum yapma derken aleti çıkardı ağzına aldı dur filan derken ben yavaş yavaş kaymaya başladım acayip sakso yapıyo hemen dikildi benim alet kazık gibi 17 cm kalındırda.ben artık ohh yavrum yala filan demeye başladım kalktı yine öpmeye başladı başta karşı çıktım erkekle öpüşmeye ama benim hormonlar iyice azdı.öpüştük bi süre o ara soyundu ama ne soyunma stiptiz yapıyo benim gülesim geldi böle bi erkek bana striptiz yapıyo baktım tanga manga o biçim giyinmiş bi gram tüy yok acayip olanı popoda kalkık kız kalçası gibi yalarmısın benimkini dedi siktirgit dedim güldü baya yine yalamaya başladı ben yine zevke geldim artık dayanamıcam ilk kez ama senle olsun aşkım dedi artık buna kız muamelesi yapıyodum çevirdim arkasını yapıştırdım lavaboya aynadan birbirimize bakıyoruz bi yandan poposuna dayadım bi yandan kulak memesini emiyodum vücudunu okşuyodum inlemeye başladı sarıl kocacım diyodu açtım bacaklarını baktım delik ortada aynı kız deliği hiç tüy yok aletimin kafasını ıslattım getirdim deliğe sokucam ittiriyorum girmiyo ittiriyorum girmiyo çocukda canım yanıyo sok artık demeye başladı baktım sıvı sabun var avcuma aldım sürdüm aletime baya kaygan oldu şimdi tam zamanı dedim soktum başı girdi bağırdı bağırıcak elini ısırıyo çocuk iyice ittirdim ahhh diye bağırdı dur güzelim dedim az kaldı hepini sokıyım rahatlıcaksın ittirdim ittidim hepsi girdi ama ne bağırıyo ne bağırıyo nasıl olsa kimse yok okulda diye kapamadım ağzını ileri geri yavaşça gitmeye başladım çok dardı içi çocuğun sımsıcaktı ben dewam ettim 10 dk. filan sonra iyice havaya girdik onda nlemeler yesss hadi kocaccım ohhhh filan diyo ben de zevke geliyorum baya hızlandım tuttum poposunu çekti kendime acayip sikiyorum şap şap şap sesle çıkıyo tuvalet inliyo bi yandan bacaklarından tuttum okşuyorum acayip zevk alıyoruzz ama aradan yie bi 15 dk. geçti ben boşalcam artık çevirdim lavaboya oturttum bacaklarını aldım omzuma sokuyorum nasıl bağırıyo ama elimlede ona 31 çekiyorum oda rahatlasın dedim onunkide fena deildi 12-13 cm aleti vardı o boşalmaya başladı erken boşaldı ben yin sikmeye dewam ettim arık dayanamıyodum içinemi ağzınamı dedim içime kocacım dedi içine boşşalmaya başladım ama ne boşalma insan nekadar tahrik olursa o kadar çok boşalıyo off aşkım çok bşalıyosun dedi kız olsam hamile kalırdım bi kerede dedi ben bittim nerdeyse çektim sikimi acayip zevk aldım giyindik çıktım bi daha karşıma çıkma dedim tamm aşkım sen çağırmadıkça gelmem dedi sen yolu açtın gersi benim işim dedi daha sonra bu işten para kazandığını öğrendim böyle bi anım vardı sizinle paylaşıyım dedim bu arada pasifler msn mi kaydedin sizde böyle güzel anlar yaşamak istiyorsanız tabi tekrar görüşmek üzere richard gere:)))) bana öle derlerde:)))

kocamı iş arkadaşımla aldattım ama değdi

mrb adım selin 7 yıllık evliyim ama eşimden şiddet hakaret görmekten evliliğin ne oldugunu bile anlayamadım neyse bundan 4 yıl önce büyük bi firmada işe başladım herşey güzel gidiyodu ben balık etliyim çevremdekilerin söylediğine göre çekiciymişim benden 10 yaş büyük iş arkadaşım burak bana olan hislerini açıklayınca başladık şimdi 4 yıllık ilişkimiz var her fırsatta buluşup sex yapıyoruz beni her konuda memnun ediyo… adamda bir yarak var eşiminkinin 5 katı iki elimle tutabiliyorum sadece sikinin başını alabiliyorum ağzıma bu ona yetiyo deliriyo benim için cocugum yok o yüzden amım cok dar her girdiğinde başı rahim duvarına takılıyor inlete inlete sikiyor beni özellikle üstüne oturduğum zaman parçalayacak gibi sikiyo en son görüşmemizde amımı yaladı 69 pozisyonunda bende onun sikini yaladım sonra dayanamadık hemen girmesi gerekiyordu soktu hızlı bi şekilde 20 saniye dayanabildik yüzüme boşaldı 5 dk sonra bi daha yalayarak kaldırdım sikini bu sefer domaltıp sikti o gün 6 kez boşaldı iyiki tanıyorum onu cok cılgın sikişiyoruz kocamın ufacık sikiyle uğraşamam burak yeter bana

kıbrısda

5 aydır kıbrısdayım ist taa buralar gelince( gerci ucakla 1.15 saat )bir sure sonra arayışlar başldı bilirsiniz jasmin gazinoyu hemen zaman gecirmek hemde biraz oyun oynamak icin takılıyordum haft sonu olduğu icin kalaabalık gun makinalar da dolu sayılır bende bir makina gordum oturdum tam jetonlarımı atttım başladım oynamya o anda 35 yaslarında hoş ve bakımlı bir hatun yanıma geldi ve bana sert bir sekilde burada ben oynuyordum jeton almaya gitmişdim dedi bende hanım efendi tamam kızmayın ben kalkarım dedim makinadaki 3 jetonuda oynamak icin basdım ve kalkdım işte o anda makina başladı otmeye ve ben 1000 jeton kazandım hanım birden bağırarak ben bir saatir oynuyordum bir suru jeton kaybettim diye söyleniyor ben yine sakinliğimi koruyarak hanım efendi sakin olun önemli deyil dedim ve hemen aklıma bir fikir geldi bu 1000 jetonu ortak oynayalım kazanırsanızsanız boluselim kaybedersenizde zaten sorun yok dedim kadının tavrı birden değişti ve muhabbete başladık birer dubl jack soyledik hem oynuyoruz hem muhabet kakara guzel kadın ist birsirkette calışıyor ve hafta sonu icin gelmiş 2 yıl önce eşinden ayrılmış konusurken ben de kendşmden bahsettim daha önce ist olduğumu sirketin beni buraya gonderdidiği yasımı sordugunda 42 deyince bana iltifat edim biraz beyazlar var yoksa aynı yaşda gibiyiz gibi karsılılı iltifatlar sonra biz 1000 jetonu bitirdik ben tekar 200 jeton daha aldım onu da oyndık jetonlarımız biterken ben dedimki kmarda kaybettik ama sanırım aşkda kazandık hadi sizi gezdireyim dedim hanım gerek yok ben sizi anlıyorum ben burda kalıyorum benim odaya cıkalım dedi ben sok oldum inanın bukadar cabuk olacağını tahmin etmiyordum bana oda num verdi ve 15 dk bekliyorum dedi ve gitti ben tabi 15 beklemek sanki 15 saat dogru odnın yolunu tuttum heyecanla kapıyı caldım tabii kapı duvar sesyok acan yok resebsiyona gitti ve oda num verdim ve bana odada kimsenin kalmadığını soylediler cok üzülmüşdüm sonra kendimi aldatılmış gibi hisettim biraz canım sıkıldı belki ben oda num yanlış anladım dedim tekrar gazinoya dondum okuyan insanlar kızabilirler ama ben doğruyu yazdım özellikle kıbrısda benimle duygularını paylaşmak isteyen olursa nicim mail adresim benim icin önemli olan doğruluk ve guven
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

eyvah kuzenim

slm benim adım sibel esmerim bu herkezi cezb eder 18 yasındaayım basındadan gecen olayı size anlatamak istiyorum gecen yaz yazlıktayız biz almanyadan geliyoruz har yaz kuzenim istanbuldan ben tek gelmistim geldigim de teyzemler de vardı iki hafta gecmişti ben cok kotu azmıs tım teyzem lerin gitmesini bekliyodum kuzenim evde yok tu teyzem alısverişe gidoyrum dedi bende tamanm dedim teyzemler gidin ce cnm cıkıldı kuzenin odasına cıkıp kıtap ararken aldult cd lerini gordum sok olmustum sonra biraz dusundukten sonra cd yı taktım izlemeye basladım filmdeki kadının ınlamaları beni daha cok azdırdı ve masturbasyona basladım 2 veya 3 dakka sonra kuzenim geldi beni o halde gor du ve bana tebessuple baktı bende telasla toplanmanya basladım bosuna toplanma diyerek ustume geldi bende istiyordum ama belli etmedim ne yapıyosun dememe kalmadı dudaklarıma yapıstı ben ittirmeye calıstım ama olmadı kapı gibiydi senin gucun bana yetmez dedi ve guldu gulme dedim ama aslında hosuma gittmisti bana egeil dedi hayır dedim seni annenlere soylerim dedi kormustum bi sey demedim ama egilkdim penissi tukurukledi sonra benim organımı son bi kez yapma dedim dinlemedi egil dedi ve gidip gelmeye basladı 10 dakka sonra bosaldı bana guzel di dedi ben aglamaklı oldum hadi bi kere daha dedi kolumdan cekim yanına oturdur du sen sekreterssin ben de doktarum dedi fantazi yapalım dedi bende isteksiz ama mecmur yaptım ikincide daha cok zevk aldım ve agzıma bosalmasını istedim oda oyle yaptı sonra uslumu cıkardım tamm havuza gircekken teyzem geldi ucuz atlatmıstık ama 3 gun popomun ustune oturamadım see you

yengeme hastaydim

selam ben hataydan yigit 25 yaşındayım ve yengeme manyak gibi hastayımonu hep becermek istedim. hemen konuya girmek istiyorum.ben birgünyengemlere gitmiştim.amcam calıştıgı için evde yoktu.yengemdeki o götekarşı bir yakınlıgım vardı beni hep çekiyordu.yengemle birazkonuştuktan sonra.yengem benim banyo yapmam gerek dedi ve bayoyagirdi.o öyle diyince benim mal hemen kalmaya başladıve banyoyagirdiginden emin olduktan sonra onu anahtar deliginden izlemeyebaşladım.o güzel vucudunu nasıl soyuyordu bir bilseniz ve sonra ben masturbasyon cekmeye başladım ona baka  baka ve birden elini amına soktu ve hafif oh sesleri çıkmaya başlıyordu benim içim gidiyordu ve her ne olduysa oldu kapıya vurdum ve içeri girdim yengem beni görünceafarladı ve bana baktı benim gözlerim amcıgındaydı pırıl pırıl gel benisik diyordu ve yengeme yaklaştım ve dudaklarını öpmeye başladım vesonra ellerimi gögüsünde gezdiriyordum bana karşılık vermiyordu sonrabir güzel domalttım ve amına dayadım ve git gellere başladım süper biramı vardı.sonra yengem üstüme çıkıp git gellere devam etti.benboşalacagımı anlayınca hemen 25 cm malımı çıkarıp agzına boşaldım.sonrabanyodan beraber çıktık ve yatak odasına dogru yol aldık yengemletamamen yeniden soyunduk ve yengem benim malı somurmaya başladı ve benbu arada gögüslerini sıkıyordum ununda hoşuna gidiyordu sonra onunbacaklarını omzuma dayadım ve bir güzel skiyordum yengem zevkten dörtköşe oluyordu tabiki bende biraz amda git gel yaptıktın sonnra. yengemidomalttım ve biraz götünü yaladım ve sonra başını sokarken bagırmaybaşladı. ve ban sen aldırma sen işini yap dedi ve ben öyle diyincebaşını soktum ve biraz içeride beklettim sonra git gel yapıyordum amayengem çok manyak çıglıklar atıyordu ve sonra malı çıkardım ve elineverdim ve biraz somurduktan sonra agzına boşaldım. ben en sonundadilegime kavuştum

bir arkadasimin ablasinin ayaklari fetis

merhaba ben istanbulda yaşayan 21 yaşında bir gencim.açıkça söylemem gerekliki ben bir ayak fetişistiyim.size anlatacağım bu olay bundan iki yıl önce oldu.tabiki son vede ilk değildi.arkadaşım mahallemizin arka tarafında oturuyordu.hem okuldan hemde çocuklugumdan beri arkadasımdır.hala da arkadasız.birgün arkadasım evlerinde banyoda tamir işi oldugunu söyledi ve bana ona yardım edip edemeyeceğimi sordu.bende samimi bir arkadasım oldugu için yardımı tabiki diyerek kabul ettim.ama o gün bu olayın yasanacagını aklımın ucundan bile gecirmezdim.arkadasımın evine geldiğimde arkadasım coktan banyoda işlere baslamıstı.banyo duvarının bi tarafı rutubet tuttugu için boyanması gerekiyormuş.bu arada evde ondan yasça büyük olan ablası da bulunuyordu.ismini tabiki vermeyecegim.onu küçüklüğümden beri abla olarak bildim ve hala da benim için öyledir.çünkü asla seks yapmadık.sadece bir fantaziyi gerceklestirdik.çünkü bu ikimizin ortak fantazisiymiş.yani ayak fetisi.o yalatmaktan bende yalamaktan hoslanıyordum.neyse olayı anlatayım.bu arada banyoda işlerimize baslamıstık.ablası bende yardım edeyim size diyerek işin bi ucundan tuttu.işlerimizin sonuna dogru arkadasımın ablası boya kutusuna bastı ve ayakları boya oldu.arkadasım boya döküldüğünden boya almak için nalbura gitmişti.evde yalnız kalmıstık.oradan buradan bana sorular soruyordu banyoda ve bu arada da tinerle ayaklarını ovusturup yıkamıstı.benim gözlerim ilk o an onun ayaklarını farketmişti.esmer bir ayak düsünün.biçimli,uzun törpülenmiş tırnaklı.o an zevkten kendimden geçmiş onun ayaklarını izliyordum.bi zaman sonra ayaklarına bakakaldıgımın tabiki bariz farkına varmıstı ama sadece gülüyordu.ben bi zaman sonra cesaretimi toplayarak ona bu konuda konusmaya basladım.ilk dedigim abla ayakların gercekten cok biçimli ve güzeller demiştim.bunu üstüne hadi yaaaa diyerek tebessüm etti.ama boya mahvetti o güzel ayaklarımı dedi.ve ojelerimi de tabi dedi.bende bundan cesaret alarak abla istersen simdi ojelerini yeniden sürebilirsin dedim.tabi niyetimi belli etmemek içinde.ya bu kadınlar niçin ayak bakımlarına bu kadar düskündür ki diye sordum.bana gülerek bunun bayanların bir sırrı oldugunu söyledi.bu arada benim niyetimi anladıgını faretmiştim artık.sürekli ayaklarını bacaklarıma sürtüyordu.bana en sonunda ayaklarım kaşınıyor onları emmek istermisin diye acıkca sordum.ben bi anda kızardım tabiki ve abla bu ne demek.emin misin bunu istedigine dedim ama cok utanmıstım.çünkü foyam ortaya cıkmıstı.hadi simdi bırak bu masum cocuk ayaklarını dedi bana.bi saatten beri ayaklarımı nasıl hayvani bi şekilde izledigini biliyorum onları istersen emebilirsin dedi.ama ilk önce ojelerimi sürmeliyim dedi.arkadasımın bu arada gecikiyor olması işimize yarıyordu zaten bizde banyodaydık ve arkadasımın içeri gelebilmesi için evvela ev kapısının ziline basması gerekiyordu.tamam dedim o da ojesini alıp geldi ve klozete oturup karsımda sürmeye basladı.düsünün bi esmer cikolata renkli ayaklara sürülen beyaz ojeler!!!cıldırmıstım gercekten.ve o güzelim törpülenmiş oval uzun tırnaklar.oje işlemini bitirdikten sonra gel dedi ve önünde egildim.ilk önce sag ayağının baş parmagını ağzıma soktu ben bi anda titredim cünkü harika bi andı bu.sonra bütün parmaklarını tek tek yaladım.topuklarını parmak aralarını tabanını.yani ayaklarının her köşesini.ve en sonunda kendimden gecerek önünde erkeklik orgamını cıkarım acıyla klozete bosaldım.o da cok zevklenmiş ve hala bacaklarının arasını ovusturuyordu.biz işimizi bitirdikten 10 dakika sonra arkadasım gelmişti.tekrar işimize koyulduk ve o aksam işlerimizi bitirdik.ama arada birbirimize bakıp gülüyorduk.simdi arkadasımın ablası evlendi yani o sene içinde evlenmişti.ben ayaklarını yalarken zaten nişanlıydı.ama kocası onun bu fantazisini bilmiyormus.hala bile arada sırada o evde tekken misafir gibi gidip onun bu fantazisine ortak oluyorum.ama asla seks yapmadık.bence bu gayet masum bi olay.tesekkürler..

harika seyler yasamak bu olsa gerek

bende basımdan gecen bırseyı yazmak ıstedım ısımler gercek degıl bu arada ben ıstabulda yasıyorum kendımı tarıf etmeye gerek yok sevgılımı tarıf edeyım balık etlı harıka memelerı olan kalcaları kocaman dudakları bal gıbı buyuk olan bırısı. kendısı baska sehırde oldugu ıcın bız sureklı telefonda ve nette gorusuyoruz hergun kendımızı nette tatmın ederek gecırıyoruz. elif ıle sureklı bırbırımızı nette soyar bosaltırız bırgun ıkımızde dayanamadık ve bulusup artık doya doya sex yapmaya karar verdık ben kalktım onun yasadıgı yere gıttım benı havaalanında karsıladı harıka gorunuyodu hemen kucaklastık ve hasret gıderdık ama ne hasret dudaklarımız resmen yapıstı kopmuyo hıc cevremızdeklıre aldırıs etmeden opusuyoruz neyse dedık hadı askım burası kalabalık bıraz dolasalım bıseyler yıyelım falan dedık guzelce oturduk yemek falan derken ıkımızde bırbırımızı o kadar cok ıstıyoruz kı masada bırbırımızı oksuyoruzazmıstık resmen neyse yemek bıttı bıraz dolasalım bıseyler alalım falan dıye cıktık dolasmaya yanı ıc camasırları falan alacagız fantazı olsun dıye ozenle secıyoruz jartıyer tanga sutyen kırmızı sıyah derken alısverısımız de bıttı en yakın otel aramaya basladık neyse bulduk bı tane hemen cıktık odaya daha kapıda oynasmaya basladık aldım bunu kucagıma opurek odaya aldım sevıserek bırbırızmız soymaya basladık ama nasıl sevısıyoruz bırbırımızı yıyecegız nerdeyse derken dedık aldıklarımızı gıyıyelım oyle devam edelım askımm cıkardık aldıklarımızı soyunduk o bana gıydırıyo ben ona gıydırıyorum aldıklarımızı kırmızı sutyen sıyah tanga sıyah jartıyer gıydırdım tam bır afet oldu askımmm benım sik tabi demir gıbı ayakta beklıyo sonra sevısmye basladık ben bunu ayakta dudaklarından baslayarak yalamaya goguslerını gobegını amını baldırlarını ayaklarına kadar ındım dılımle yalayarak ayakta resmen cesme akar gıbı bosalmaya basladı nasıl bosalıyo sıvılar tanganın arasından sızıyo bacaklarına dogru bende yalıyorum hala sonra arkasına gectım gotunu ısırmaya yalamaya basladım yeter askım yeter sık benı dıye ınlemeye basladı nolur sık artık dıye ınlıyo sonra bu benımkını aldı bı guzel oksayarak agzına aldı ama benımkının kafasını agzına lır almaz ates gıbı agzına bosaldım kudurmustum cunku yalarken hepsını yuttu bu sonra yavas yavas soyarak yataga gectık cırılcıplak kaldık ben yatga yatırdım bunu bı guzel de burda yaladım amının bızırını bu ıkıncıyı bosaldı yeter ne olur sık benı sıkkkk dıye yalvarmaya basladı artık kıvama gelmıstı benımkı nı bıraz yalatıp sulandırdım sonra bacaklarını acarak amını fırcalamaya basladım amı nasıl sisti derken yavas yavas amının ıcıne kafasını soktum amı ates gıbı yanıyo benım hortumu soktum bu bı ohhhh dıye ıc cektı sonra ben buna yavas yavas gırıyorum derken hızlı askım daha hızlı dıye bagırmaya basladı uzun uzun gıt gelden sonra ıkımızde bagıra bagıra bosalıyorduk sıvılarım hepsını ıcıne bosaltıyordum harıkasın askım bosal hepsını dıyordu bende hepsını amına bosaldım bıraz mola verdık sonra ben bunu gotunden sıkmek ıstedım hemen ıse koyuldum bunu yalamaya basladım bu da hemen zevke geldı derken bacaklarını ayırdım gotunu yalmaya basladım ıyıce zevke geldı sonra acır falan dedı ama gevsek bırak bısey olmaz dedım yavas yavas alıstırdım ıyıce kıvama geldı yavasca gotune kafasını soktum kasıyo gırmıyo gevsek bırak askım dedım operek rahatlattın gevsedı bırden gotune gırdım nasıl bagırıyo nolur cıkar acıyo nolur dıye yalvarmaya basladı bıraz bekledım sonra yavas yavas pompaladım ıyıce alıstı sonra o daha hızlı daha hızlı dıye zevke gelmeye basladı pompaladıkca tassaklarım gotune carpıyo sap sap dıye dedım gelıyom ıcıme bosal cıkarma askım dedı bende onu dınledım ve hepsını gotune bosaldım ıcınden cıkarmadım oylece uyumusuz harıka bırgun gecırdık onu cok sevıyorum askım benım hayatımın kadını oldu bıtanecık sevgılım benım senı cok sevıyorum